شماره روزنامه ۵۹۹۲
|

ویژه نامه

  • معرفی یکصد برند ارزشمند بازار ایران

  • کاندیداهای انتخاب یکصد برند ارزشمند بازار ایران

  • مدل مفهومی جایگاه برند در اعتبار سنجی مشتریان بانکداری شرکتی و اختصاصی

    دکتر جواد سعیدی قائم مقام معاونت اعتبارات وبازاریابی بانک دی برند ها سه وظیفه اصلی دارند: ۱- جهت یابی : برند ها به انتخاب مشتریان از میان مجموعه ی انتخاب های متعددکمک می کند. ۲- اطمینان : برند ها ویژگی ذاتی محصول یا خدمات را انتقال می دهند و به مشتریان اطمینان می دهند که درست انتخاب کرده اند. ۳- تعهد : برند ها ازتصویر،زبان وتداعیات ذهنی متمایز استفاده می کنند تا مشتریان را ترغیب نمایند خود را با این برند تعیین هویت کنند. هویت برند، ملموس است و موجب جلب احساسات می شود. می توانید آن را ببینید ،لمس کنید ،در دست بگیرید ،بشنوید و حرکتش را تماشا کنید.
  • جایگاه مدیریت منابع انسانی در نظام بانکی کشور

    مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی بُعد انسانی، همواره در سازمانها و گروه‌های بشری از پیچیدگی و اهمیت خاصی برخوردار بوده و شاید به علت همین پیچیدگی و اهمیت ، بیش از سایر ابعاد سازمانی مورد توجه قرار گرفته است. در سازمانهای مختلف، بُعد انسانی در دو جنبه ظهور و بروز دارد: یک جنبه اعضا و کارکنان سازمان هستند که تحت عنوان «منابع انسانی سازمان» از آنها یاد می‌شود، و جنبه دیگر مجموعه‌ای از انسانها هستند که سازمان به گونه‌‌های مختلف نیازهای آنها را مرتفع می‌سازد و در اصطلاح از آنها به عنوان «مشتریان سازمان» یاد می‌شود.
  • برخی از برگزیدگان جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در سال گذشته

    نهمین دوره جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، آذر ماه سال گذشته در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. این مراسم با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور ، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور، سید حسین هاشمی استاندار تهران، محمد جواد ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت السلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی و عباس شعری مقدم معاون وزیر نفت برگزار شد و طی آن از شرکت های برگزیده تجلیل به عمل آمد. در اینجا تصویر برخی از برگزیدگان را مشاهده می کنید.
  • قهرمان صنعت کیست؟

    • سید هادی رضوی دبیر کل جشنواره امسال مفتخریم دهمین جشن باشکوه صنعت کشور را در شرایطی برگزار کنیم که بیش از یک سال از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد و تصمیم های منطقی واستراتژیک در حال جایگزینی تصمیمات هیجانی و بی ثبات می شود. در چنین شرایطی، با کاهش قیمت جهانی نفت و عدم تغییرات مهم در تحریم ها، اهمیت جایگاه صنعت کشور و توجه به تولید ناخالص داخلی بیش از پیش به چشم می خورد. در چنین شرایطی، اگر بتوانیم توان بخش خصوصی را تقویت کنیم و بسترهای لازم را با برطرف کردن تحریم های داخلی - که ناخواسته سد راه فعالیت و پیشرفت صنعتگران ،کارآفرینان و صادر کنندگان شده- به وجود آوریم، می توانیم بخشی از کمبودها را جبران کنیم.
  • توسعه برند‌ها موجب رونق کار و اشتغال بیشتر می‌شود

    محمد رضا قرائتی - مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
    ایرانیان در سراسر جهان همواره با هوش و پشتکار خود، در عرصه‌های بین‌المللی درخشیده‌اند، و مطمئنا با رونق گرفتن تعاملات بین‌المللی، تولیدکنندگان ما توانایی برند شدن و حضور در بازارهای جهانی به عنوان یک برند مطرح را خواهند داشت. بنابراین، لازم است دراین عرصه به یاری بخش خصوصی بشتابیم.
    pic۱
    به نظر می‌رسد، تولیدکنندگان ایرانی باید هرچه بیشتر با مبحث برند و برندسازی آشنایی پیدا کنند و حتی دوره‌های آموزشی و مشورتی برای آنان به اجرا درآید.
  • نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت روابط مشتریان

    مهندس مجتبی عزیزی مشاور مدیر عامل و مدیر کل حوزه ریاست بانک دی شبکه های اجتماعی مجازی نسل جدیدی از فضای روابط اجتماعی هستند که با آنکه عمر زیادی ندارند، توانسته اند به خوبی در زندگی مردم جا باز کنند. مردم بسیاری در سنین مختلف و از گروه های اجتماعی متفاوت، در شبکه های اجتماعی مجازی کنار هم آمده اند و از فاصله های بسیار دور در دنیای واقعی، از طریق شبکه های اجتماعی با هم ارتباط برقرار می کنند.
    شبکه های اجتماعی نقش پررنگی در دنیای امروز و به ویژه توسعه روابط مشتریان دارند و نمی توان آنها را نادیده گرفت.
  • برند سازی ملی، ارزش‌گذاری برند، تامین منابع مالی برای صنعت کشور

    دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران بیستم دی ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می گردد. این جشنواره که به ابتکار بخش خصوصی (گروه هوشمند تدبیر) برگزار می شود، طی سال های گذشته توانسته جایگاه خود را در میان صنعتگران،صاحبنظران و اصحاب رسانه به خوبی تثبیت نماید و خود تبدیل به یک برند در زمینه برگزاری چنین جوایزی گردد. امسال جشنواره ملی قهرمانان صنعت با رویکردی جدیدو متفاوت برگزار می شود.
    در این خصوص خانم مهندس آرزو موسوی عضو هیات مدیره گروه هوشمند تدبیر و مدیر اجرایی جشنواره، ضمن بیان جزئیات بیشتر در مورد همایش، پاسخگوی سوالات ما در خصوص نحوه برگزاری و انتخاب برگزیدگان بود.
بیشتر