در این سفر ، دبیرکل و نایب رئیس صلیب سرخ دانمارک با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان دیدار و در خصوص بررسی راه های همکاری و تعامل بیشتر گفتگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سون باک جنسون در بازدید از مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد ونجات به ظرفیت ها و توانمندی های آموزشی موجود در این مرکز اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه این مرکز به عنوان هدف آموزشی فدراسیون صلیب سرخ وهلال احمر مورد توجه است صلیب سرخ دانمارک نیز میتواند با همکاری جمعیت هلال احمر استان اصفهان دوره های آموزشی مختلفی را برای اعضای خود در این مرکز برگزار کند .

در این بازدید مدیر عامل جمعیت استان با اظهار خرسندی از سفر نایب رئیس و دبیرکل صلیب سرخ دانمارک به اصفهان، خواستار گسترش همکاری و تعامل میان صلیب سرخ دانمارک و هلال احمر اصفهان در قالب موافقت نامه همکاری میان دو جمعیت شد .

دکتر مومنی اظهار داشت: نهادینه کردن آموزش ها در جامعه و ایجاد جامعه ای آماده در برابر حوادث از اهداف اصلی جمعیت هلال احمر است و این مرکز وظیفه سنگین آموزش و ارتقاء آن در سطح استان ، کشور و منطقه را بر عهده دارد .

گفتنی است بازدید از اماکن دیدنی و بناهای تاریخی شهر اصفهان از جمله میدان تاریخی امام از دیگر برنامه های این سفر بود .

همچنین نایب رئیس و دبیرکل صلیب سرخ دانمارک با حضور در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد ونجات و پایگاه امداد از ظرفیت ها ، فعالیت ها و توانمندی های امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان بازدید کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.