«جعفر داراب‌خانی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی رییس قوه قضاییه در همه‌ی حوزه‌های قضایی استان جلسات شورا برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی به صورت مرتب و منظم برگزار شده و اعضا تلاش خود را برای پیش‌بینی جرائم احتمالی و تدوین راهکارهای پیشگیرانه موافق مقررات مصروف کرده و پس از بررسی‌ها اقدامات پیشگیرانه احصاء و به دستگاه‌های ذی‌ربط برای اجرا ابلاغ شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان افزود: در همه‌ی حوزه‌های قضایی شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخابات تعیین و خارج از نوبت به گزارشات و شکایات احتمالی رسیدگی خواهد کرد.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخابات استان تاکید کرد:هرگونه اقدامی که در روند انتخابات خلل ایجاد کند از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی رصد می‌شود و دستگاه‌ قضایی با اقتدار و بدون هیچ‌گونه مسامحه‌ای برخورد و قانون را اعمال خواهد کرد.

وی از مردم خواست با عمل به قانون مسیر اجرای صحیح قانون را مهیا کنند.

داراب‌خانی به هواداران کاندیداها توصیه کرد در هنگام ابلاغ نتایج انتخابات با سعه‌ی صدر و آرامش رفتار کنند و مسئولیت هرگونه اقدام خلاف مقررات بر عهده‌ی مرتکبین است و کاندیداها باید این نکته را به هواداران‌شان یادآوری کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.