دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که در دیدار نخست بازی ر‌ئال‌ ماد‌رید و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر گلی نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید تا رئال در بازی برگشت دست بالا را داشته باشد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از سایت یوفا، در دیگر دیدار این مرحله اتلتیکومادرید اسپانیا در خانه با یک گل زیبا توانست بایرن مونیخ را شکست دهد تا در بازی برگشت با اندوخته‌ای با یک گل به مصاف تیم آلمانی برود.

یوفا طبق معمول بعد از پایان هر دور تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد که این بار نیز بازیکنان زیادی از اتلتیکومادرید در این تیم حضور دارند و جالب این که هیچ بازیکنی از بایرن مونیخ در تیم منتخب یوفا قرار نگرفته است.

در زیر تیم منتخب یوفا از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را می‌بینید.

د‌ر‌وازه‌بان: جو هارت (منچسترسیتی)

مدافعان: په په (ر‌ئال‌ ماد‌رید)، ونسان کمپانی (منچسترسیتی) ، خوان فران (اتلتیکومادرید) و فیلیپه لوئیس (اتلتیکومادرید)

هافبک‌ها: کاسیمیرو (ر‌ئال‌ ماد‌رید)، فرناندینیو (منچسترسیتی)، سائول (اتلتیکومادرید) و فرناندز (اتلتیکومادرید)

مهاجمان: فرناندو تورس (اتلتیکومادرید) و آنتوان گریزمان (اتلتیکومادرید)

در بازی این مرحله کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند و برای اولین‌بار در منتخب یوفا جایی نداشت. او هر هفته‌ بعد از بازی‌های رئال در تیم منتخب حضور داشت.

دیدارهای برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه و چهارشنبه دو هفته‌ دیگر برگزار می‌شود و دیدار نهایی نیز به میزبانی ورزشگاه سن سیروی میلان برگزار خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.