در این حمله که هنگام خروج نمازگزاران از مسجد پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت ۱۹ شهروند دیگز مجروح شدند.
سانا پیشتر تلفات این حمله را 3 کشته و 25 زخمی اعلام کرده بود.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، درحمله موشکی و خمپاره ای تروریست ها به روستاهای قسطل جندو، بافلونه و قطمه در حومه عفرین در شمال غرب استان حلب نیز ۹ تن از جمله پنج کودک زخمی شدند.
بیشتر تروریست های مستقر در حومه شمال و شمال غرب حلب، از اعضا و زیرمجموعه های جبهه النصره هستند.
حملات موشکی و خمپاره ای تروریست ها به شهر حلب از زمان خروج گروه معارضان تحت فرمان عربستان از دور سوم گفت و گوهای ژنو افزایش یافته است.
در پنج روز گذشته گروه های تروریستی محله های مختلف شهر حلب را بمباران و موشک باران کردند که در این حملات دهها شهروند بیگناه کشته و صدها تن زخمی شدند.
کمیته بین المللی صلیب سرخ با شدت گرفتن درگیری ها در حلب و حمله های تروریست ها به این شهر اعلام کرد: حلب در آستانه فاجعه انسانی قرار دارد.
وزیر اطلاع رسانی سوریه نیز گفته بود: حمله تروریست ها به محله های مسکونی حلب در روزهای گذشته یک جنایت جنگی است که نیازی به دلیل و برهان ندارد.
در همین حال برخی منابع از کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان سوری در حمله خمپاره ای تروریست ها به مسجد «ملخانه» در منطقه «عباره» حلب خبر داده اند.
خبرگزاری آسیوشیتدپرس به نقل از شبکه دولتی سوریه گزارش کرد که در حمله به مسجد «ملخانه» دستکم 19 نفرکشته شده اند.
پیشتر نیز رسانه ها از کشته شدن ۱۰ غیر نظامی و زخمی شدن ۳۷ تن دیگر در حمله موشکی تروریست ها به محله «اعظمیه» حلب خبرداده بودند.
حمله های موشکی و خمپاره ای تروریست ها به شهر حلب از زمان خروج گروه معارضان تحت فرمان عربستان از دور سوم گفت و گوهای ژنو افزایش یافته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.