به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تاتنهام این فصل با هدایت مائوریسیو پوچتینو شگفتی ساز شد و توانست عملکرد خوبی از خود داشته باشد. این تیم هر چند شانس کمی برای کسب قهرمانی دارد ولی با حضور در رده دوم لیگ برتر سهمیه حضور مستقیم در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب کرده است.

در حالی که صحبت های زیادی درباره حضور پوچتینو در منچستر و پاری سن زرمن به گوش می رسید، این مربی آرژانتینی با سران این باشگاه توافق کرد تا سال ۲۰۲۱ قراردادش را با این تیم تمدید کند.

پوچتینوی ۴۴ ساله یکی از موفق ترین مربیان این فصل فوتبال اروپا و لیگ برتر بوده است. هر چند تیم او به هیچ عنوان قهرمانی دست نیافت و در لیگ اروپا نیز با شکست برابر دورتموند حذف شد. او قبلا در ساوتهمپتون عملکرد خوبی داشت و در نهایت به تاتنهام پیوست و در اولین فصل حضور در این تیم به رده پنجم لیگ برتر رسید و به فینال جام اتحادیه نیز صعود کرد که با شکست برابر چلسی از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

او قصد داشت برای اولین بار از سال ۱۹۶۱ این تیم لندنی را به قهرمانی در لیگ برتر برساند ولی این لسترسیتی است که شانس زیادی برای کسب عنوان نخست لیگ برتر دارد.

این مربی درباره حضور در تاتنهام گفت: هنوز قراردادی امضا نشده است ولی با باشگاه به توافق کامل رسیدیم و قرار شد تا سال ۲۰۲۱ در این تیم بمانم. تاتنهام ظرفیت بالایی دارد و باید بین تیم های بالانشین لیگ برتر حضور داشته باشد. خیلی خوشحالم که با باشگاه به توافق رسیدیم. دوست داشتم در این تیم بمانم و پروژه خود را در باشگاه جلو ببرم. باید از تمامی مسئولان و روسای باشگاه که به من اعتماد کردند تشکر کنم و از اعتمادی که به کار من داشتند قدردانی کنم.

این قرارداد چیزی حدود ۲۵ میلیون پوند ارزش دارد که البته بندهایی در قرارداد است که این رقم را در صورت موفقیت بالاتر هم می برد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.