ستاد انتخابات کشور نتیجه مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در چند حوزه‌ انتخابیه دیگر را اعلام کرد. بر این اساس در ۱۱ کرسی از ۱۰ حوزه انتخابیه اعلام شده، ۷ نامزد اصلاح طلب و مستقل بر ۴ نامزد اصولگرا پیروز شدند.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اطلاعیه شماره ۱۲۶ ستاد انتخابات کشور، در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد، محمد محمودی شاه با کسب ۸۱۸۲۶ رای از مجموع ۱۳۳۸۷۱ رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. او نامزد مورد حمایت لیست امید بود.

در حوزه انتخابیه بندرلنگه و بستک و پارسیان، خالد زمزم نژاد با کسب ۶۰۷۵۹ رای از مجموع ۹۹۵۳۶ رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. او نامزد مورد حمایت لیست امید بود.

در حوزه انتخابیه رزن، حسن لطفی با کسب ۲۵۳۲۴ رای از مجموع ۴۸۴۶۲ رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. او نامزد مورد حمایت لیست امید بود.

در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه، محمد عزیزی با کسب ۳۷۶۹۳ رای از مجموع ۷۳۰۰۲ رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. او نامزد مورد حمایت اصولگرایان بود.

در حوزه انتخابیه رودبار، منوچهر جمالی سوسفی با کسب ۲۸۳۷۰ رای از مجموع ۴۹۶۷۶ رای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. او نامزد مورد حمایت لیست امید بود.

مجید کیانپور با کسب ۴۵هزار و ۵۵۵رای از مجموع ۸۹ هزار و ۲۴۴ آرای ماخوذه صحیح از حوزه انتخابیه درود و ازنا راهی مجلس شورای اسلامی شد. او نامزد مستقل این دوره از رقابت ها بود.

همچنین در حوزه انتخابیه زنجان و طارم علی وقف چی با کسب ۶۰ هزار و ۸۱۴ رای و فریدون احمدی با کسب ۴۴ هزار و ۳۰۳ رای از مجموع ۱۱۵ هزار ۵۷۴ رای صحیح ماخوذه به بهارستان راه یافت. این دو نفر از نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان بودند.

محمد علی حسین‌زاده نیز از حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر با کسب ۵۰هزار و ۹۸۰رای از مجموع ۹۰هزار و ۵۴۸ آرای صحیح ماخوذه راهی بهارستان شد. او نامزد مورد حمایت اصولگرایان بود.

در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران نیز سید احسن علوی با کسب ۴۳ هزار و ۴۹۹ رای از مجموع ۷۹ هزار و ۸۷۲ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد. او از نامزدهای مورد حمایت لیست صدای ملت بود.

رامین نور‌قلی‌پور نیز با کسب ۶۹ هزار و ۴۸۰ رای از ۱۰۴ هزار و ۴۵۹ صحیح ماخوذه توانست از حوزه انتخابیه کردکوی و بندر ترکمن وارد مجلس دهم شود. او نامزد مورد حمایت لیست امید بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.