با اتمام شمارش آرا نتیجه مرحله دوم انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتمام موعد رأی‌گیری در ساعت ۹ شب جمعه شمارش آرا آغاز و در نهایت نتیجه قطعی انتخابات در دو حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و حوزه پارس‌آباد و بیله سوار مشخص شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شمارش آرا در استان اردبیل به پایان رسیده است، تصریح کرد: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، محمد فیضی زنگیر با کسب ۷۶ هزار و ۱۴۵ رأی در مقابل رقیب خود حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با ۶۰ هزار و ۶۶۵ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

طاهر شریفی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله سوار مغان نیر شکور پورحسین موفق به کسب ۵۲ هزار و ۷۳۱ رأی شد و توانست به رقیب خود ایرج بیگدلو با ۴۸ هزار و ۵۷۵ رأی پیروز شود.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل تنها در دو حوزه انتخابیه از پنج حوزه انتخابیه برگزار شد و در نهایت نیز نمایندگان استان اردبیل را به مجلس معرفی کرد.

در مرحله اول انتخابات صدیف بدری و رضا کریمی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، ولی ملکی در حوزه انتخابیه مشگین شهر، سید حمایت میرزاده در حوزه انتخابیه گرمی و بشیر خالقی از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر به مجلس راه یافتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.