عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور وزیر خارجه در یکی از جلسات این کمیسیون برای ارائه توضیحاتی پیرامون گزارش برجام خبر داد و گفت: زمان دقیق این نشست هنوز مشخص نیست.


به گزارش تسنیم، محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر امور خارجه و یا اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در یکی از جلسات این کمیسیون برای ارائه توضیحاتی پیرامون گزارش عملکرد اجرای برجام خبر داد و گفت: وزارت خارجه باید توضیحاتی درباره گزارشی از عملکرد 3 ماهه اجرای برجام که به کمیسیون امنیت اسال کرده‌اند، ارائه کنند.

وی گزارش برجامی وزارت خارجه را سطحی و دارای ابهاماتی دانست و افزود: لازم است ک وزیر خارجه و یا هرکدام از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یافته و توضیحات شفافی به اعضای کمیسیون پیرامون این گزارش ارائه دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه در جلسه فردای کمیسیون امنیت‌ ملی از مسئولان دستگاه دیپلماسی دعوت می‌کند تا با حضور در این جلسه توضیحاتی درباره گزارش برجام ارائه کنند، خاطرنشان کرد: حضور وزیر خارجه و یا اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌‌ای در کمیسیون امنیت هنوز مشخص نیست اما به زودی این کار صورت می‌گیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.