به گزارشباشگاه خبرنگاران جوان؛ تد کروز که همراه با معاون خود کارلی فیورینا در شبکه فاکس نیوز سخن می گفت، اظهار کرد: ما در واشنگتن دو حزب نداریم، بلکه یک آشفتگی و فساد سیاسیِ دوحزبی داریم.

کروز با اشاره به دونالد ترامپ رقیب خود و جان بِینر رئیس پیشین مجلس نمایندگان، هر دو از حزب جمهوری خواه و هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات، گفت: ترامپ، بینر و کلینتون، بخشی از همین نظام فاسد هستند و درست به همین دلیل است که دونالد ترامپِ سرمایه دار، هم برای بینر چک می کشد و هم برای کلینتون.

وی در واکنش به ادعای ترامپ مبنی بر این که او نامزد فراحزبی است، گفت: ترامپ نامزد غیر حزبی نیست. او سال ها به کلینتون و جان بینر کمک مالی کرده است.

ترامپ همین چند سال پیش ۱۰۰ هزار دلار به بینر کمک مالی کرد.

تد کروز، نظام کنونی آمریکا را بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ انتخابات مدرن نامید.

سناتور تد کروز، خود عضو حزب جمهوری خواه است. جان بِینر دیروز با ادبیاتی اهانت آمیز از کروز انتقاد کرده و گفته بود اگر ترامپ نامزد حزب شود به او رای خواهد داد، اما حاضر نیست به تد کروز تحت هیچ شرایطی رای بدهد.

تد کروز و دونالد ترامپ اکنون سرگرم رقابت درون حزبی برای کسب عنوان نامزدی حزب در انتخابات ریاست جمهوری امسال در آمریکا هستند. نامزد حزب جمهوری خواه، احتمالا با هیلاری کلینتون رقابت خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.