به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، رییس هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ر آیین تودیع و معارفه، به جداشدن مباحث حاکمیتی، مدیریتی و مالکیتی در دوره جدید مدیریت مخابرات اشاره کرد و گفت: براین اساس، تفاهم سهامداران در این زمینه حاصل شده و ما به عنوان بازوی اجرایی، مسئولیم که این موضوع را دنبال کنیم.
برات قنبری افزود: شرکت مخابرات ایران اکنون نیازمند ساختار متوازن است؛ بنابراین باید پویا و به دنبال توسعه و اجرای برنامه های توسعه­ای بود.
وی به سرمایه گذاری ۷۰ هزار میلیارد ریالی شرکت مخابرات ایران در بخش شبکه نیز اشاره کرد و گفت: برنامه توسعه شبکه مخابرات در کشور قطعی شده است.
براساس این گزارش، قنبری پیش از این مسئولیت هایی چون سرپرستی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی وزارت پست وتلگراف وتلفن، معاونت ارتباطات و برنامه ریزی وزارت ارتباطات و عضو هیات مدیره بانک ملی را برعهده داشت.
همچنین رسول سراییان پیش از این مسئولیت هایی همچون رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان، رئیس هیات مدیره شرکت مبین نت، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مهندسی شرکت مخابرات ایران و عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار را برعهده داشت.
براساس این گزارش، پوررنجبر نیز عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات ثابت بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.