به گزارش خبرگزاری مهر، سیاوش بختیاری زاده شامگاه امروز پس از شکست پیروزی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: متاسفانه در صدا و سیما به من وقت برای بیان برخی گفته هایم نمی دهند. در پربیننده ترین برنامه ورزشی صدا و سیما به جناب خان سه ساعت وقت می دهند ولی به من به عنوان سرمربی یک تیم لیگ برتری۳۰ ثانیه هم وقت نمی دهند.

وی افزود: ظاهرا این امر نشان می دهد از نظر صدا و سیما ارزش جناب خان بیشتر از مردم خوزستان است هر چند جناب خان هم افتخاری برای ما به شمار می رود.

بختیاری زاده بیان کرد: در هفته آینده حرف های زیادی دارم که برای آقای فرودسی پور بزنم چرا باید به تیم میهمان که حق گرفتن ۱۰ درصد ورزشگاه را دارد باید ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را بدهند. امیدوارم جناب خان بتواند در برنامه ۹۰ این قضیه را شفاف سازی کند. به هر حال من منتظر دعوت آقای فردوسی پور می مانم ولی می دانم که وی ما را به این برنامه دعوت نمی کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان کرد: فولاد در نیم فصل دوم لیگ برتر بسیار عالی عمل کرد ولی ما امروز در برابر تیم خوب عمل کردیم به همین دلیل بابت از دست دادن نتیجه از بازیکنان خود ناراحت هستم ولی می دانم که تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.

بختیاری زاده ادامه داد: سه بازیکن تیم من فردا به تمرین می آیند ولی حق تعویض لباس ندارد و در بازی آینده باید از روی سکوها باشند تا مشاهده کنند که چگونه باید در فوتبال بازی کرد.

وی توضیح داد: سقوط ما مسجل شده و کسب این سه امتیاز دردی از ما دوا نمی کرد ولی من برای این بازی خیلی عصبانی شدم. من در فوتبال ۲۰۰ پنالتی را گل کرده ام ولی بازیکن من قادر نیست پنالتی خود را گل کند.

از سری رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های همشهری فولاد و استقلال به مصاف هم رفتند مه در نهایت این بازی را فولادی های با نتیجه پر گل سه بر دو به سود خاتمه دادند. گل های این بازی را دو نفر به ثمر رساندند. ساسان انصاری (۵۹ و ۸۰ و ۸۴) برای و حمزه خذیراوی (۵۴ و ۷۰) برای استقلال گلزنی کردند تا شاهد شهرآوری پر گل از سوی تیم های اهوازی باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.