محسن یحیوی درگفت و گو با خبرآنلاین در مورد آینده جریان اصولگرایی با توجه به شکست و ناکامی این جریان در تهران و اغلب استانها در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اصل نتیجه انتخابات افتخار آمیز است، چرا که منجر شد مشارکت بالایی صورت گیرد و گفته مقام معظم رهبری در خصوص اینکه اگر من و نظام را قبول ندارید باز هم در انتخابات شرکت کنید نیز محقق شود.

وی افزود: نتیجه انتخابات بیانگر مردم سالاری است. افراد زیادی با تبلیغات و تنوع دیدگاه هایشان، در انتخابات شرکت کردند و برخی رای آوردند و برخی دیگر نه. البته نتایج انتخابات در تهران با دیگر شهرستانها متفاوت بود.

نماینده مجلس هفتم در مورد حضور اصولگرایان و اصلاح طلبان در مجلس دهم گفت: میزان اصولگرایان و اصلاح طلبان در مجلس دهم برابر خواهد بود . البته اصولگراها توفیق بیشتری خواهند داشت.

وی در مورد تندروی در جریان اصولگرایی که برخی آن را منتج به شکست این جریان در تهران می دانند، گفت: به اعتقاد من تنها تبلیغات اصلاح طلبان آن هم در آخرین زمان مانده به انتخابات منجر به پیروزی آنان در تهران شد.

یحیوی با بیان اینکه که مردم در تهران لیستی رای می دهند نه با توجه به سابقه افراد، تاکید کرد: ما در جریان اصولگرایی چهره های شاخص و با سابقه ای داریم اما آن جریانی که بیشتر تبلیغ کرد رای آورد. همچنین باید به این نکته توجه داشت که در کلان شهر تهران تنها ۵۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و این نتیجه نمی تواند نمایانگر اقبال بیشتر مردم به جریان مقابل اصولگرایی باشد.

نماینده مجلس هفتم در مورد لزوم تغییر در لیدرهای جریان اصولگرایی گفت: به نظر من این لیدرها نیستند که در توفیق یک جریان سهم ممتازی دارند، بلکه اعتقاد و عمل صحیح اعضای یک جریان است که منجر به موفقیت آن جریان در عرصه های گوناگون می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.