به گزارش تسنیم، گروههای تروریستی محلات غربی حلب را بار دیگر هدف حمله شدید خود قرار دادند.

مناطق العزیزه و السلیمانیه و السریان در مرکز حلب از جمله مناطقی است که لحظاتی قبل از نگارش این خبر هدف حملات شدید تروریستها قرار گرفت.

در پی این حملات تاکنون ۶ شهروند سوری به شهادت رسیده اند و این در حالی است که آمبولانسها برای انتقال شهدا و مجروحان به مناطق هدف قرار گرفته شده، شتافته اند.

از سوی دیگر اتاق بازرگانی حلب اعلام کرد که آماده ارائه کمکهای دارویی به صورت رایگان به همه درمانگاههای سطح شهر حلب است.

گروههای تروریستی برای هشتمین روز متوالی همچنان بیشتر مناطق شهر حلب در شمال سوریه را هدف حملات خمپاره ای خود قرار می دهند.

حملات گروههای تروریستی به حلب در حالی ادامه دارد که انس العبده رئیس ائتلاف معارضان سوریه از همه گروههای مسلح در سوریه خواسته است که از تروریستها در حلب حمایت کنند.

هر روزه دهها خمپاره و موشک سنگین به محلات مسکونی حلب از جمله الاشرفیه السریان، الموغامبو، شارع النیل، السبیل، الخالدیه، الجمیلیه، المیدان، السریان، و دیگر محلات این شهر اصابت می کند.

گروههای تروریستی نقض آتش بس را از محله الاشرفیه در حلب آغاز کردند و بیشتر محلات در حلب غربی را هدف حملات خود قرار دادند.

گروههای تروریستی در طول ۸ روز بیش از ۲ هزار خمپاره به محلات شهر حلب شلیک کرده اند و مجموع تعداد شهدا از ابتدای حملات تروریستی اخیر به شهر حلب تاکنون به بیش از ۱۰۰ تن رسیده است که دهها تن از آنها کودک هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.