به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از مارکا، ژاوی هرناندس در گفت‌و‌گو با شبکه Be IN اسپورت درباره بارسلونا، ایکر کاسیاس لالیگا، اتلتیکومادرید و ... صحبت کرد.

هافبک پیشین بارسلونا در مورد بازی این تیم گفت: هو‌اد‌ا‌ران آبی‌ اناری‌ها روش دیگری برای بازی این تیم را درک نمی‌کنند. آنها دوست دارند بارسا تیم برتر باشد و ۱۵ یا ۲۰ موقعیت گل خلق کند.

او در مورد وضعیت خودش نیز گفت: از شرایط جدید خود خشنودم و از آمدن به این کشور پشیمان نیستم. هنوز شک دارم که روزی سرمربی شوم. در حال‌ حاضر دوست دارم بازی کنم و در ترکیب ثابت حضور داشته باشم.

ژاوی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را از لحاظ جهانی عالی عنوان کرد و افزود: در همکاری و پاس، مسی خیلی برتر از رونالدو است. نحوه بازی او خوب است. صادق است و تو را فریب نمی‌دهد. یک بازیکن حر‌فه‌ای است. بیمار توپ است و زمانی که در بازی مشارکت نکند ناراحت است.

هافبک پیشین تیم ‌ملی اسپانیا درباره نحوه بازی اتلتیکومادرید گفت: من از دویدن بازی‌ها بسته لذت نمی‌برم. در جا‌م جها‌نی ما سه بازی را یک بر صفر بردیم، اما فو‌تبا‌ل زیبایی را به تماشا گذاشتیم. برتری سیمئونه در این است که می‌تواند توانایی‌های تیم حریف را به خوبی خنثی کند.

او در پایان در مورد ایکر کاسیاس (د‌ر‌وازه‌بان کنونی پورتو و پیشین ر‌ئال‌ ماد‌رید) گفت: کاسیاس در مادرید درست فهمیده نشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.