به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی ایران با الهلال عربستان در جمع خبرنگاران گفت: صعود ما به عنوان صدرنشین به مرحله بعد قطعی شده است ولی در این بازی با تمام وجود مسابقه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه الهلال یکی از قدرتهای بزرگ فوتبال آسیا است، از انجام بعضی تغییرات در دیدار با این تیم عربستانی خبر داد و تصریح کرد: البته به خاطر شرافت فوتبال تمام با تمام توان و تلاش خود بازی خواهیم کرد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه با انتقاد از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی تیم‌های ایرانی با عربستانی در کشور بی طرف، گفت: AFC نباید این تصمیم را می‌گرفت. زیبایی فوتبال به حضور هواداران است. این نقطه تاریک AFC بود که بازی‌ها را به کشور سوم منتقل کرد.

قلعه نویی افزود: شاید سفر تیم‌های ایرانی و عربستانی به این دو کشور، تنش‌های سیاسی را کمتر کند. در واقع کنفدراسیون فوتبال آسیا راه عربستانی‌ها را رفت.

وی در پایان گفت: قصد ندارم حرف سیاسی بزنم ولی خود کنفدراسیون فوتبال آسیا سیاست را وارد ورزش کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌‌های فوتبال تراکتورسازی ایران و الهلال عربستان فردا سه شنبه در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در عمان به مصاف هم خواهند رفت. نماینده ایران صعود خود را به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی قطعی کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.