به گزارش ایرنا، دکتر محمدعلی همتی دوشنبه در آئین تکریم(تودیع) و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در اهواز افزود: امسال ۱۹۰هزار میلیارد ریال به بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی اختصاص یافته است که نشان از توجه ویژه به ارتقاء و افزایش کمی درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی دارد.
وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهاد عمومی غیردولتی را ارتقای رفاه اجتماعی و درمان بیمه شدگان است افزود: امسال بودجه سازمان تامین اجتماعی 720هزار میلیارد ریال است که این بودجه در اسفند ماه پارسال بسته شده است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ، توجه ویژه به گسترش مراکز درمانی بخصوص در مناطق محروم و عدالت در دسترسی به مراکز درمانی و ارتقاء هتلینگ بیمارستان های وابسته به سازمان تامین اجتماعی را از اولویت های این سازمان در سال جاری عنوان کرد وافزود: تلاش می شود تجهیزات مراکز درمانی به روز شده تا بتوان خدمات بهتری به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه کرد.
همتی پایداری منابع مالی را در گرو کاهش هزینه ها و خلق منابع جدید برای سازمان تامین اجتماعی بیان و در ادامه سخنان خود بر حمایت جدی از طرح تحول نظام سلامت به عنوان کاراترین طرح اجتماعی دولت تدبیر و امید تاکید کرد.
وی از خدمات شش ساله دکتر داریوش پناهی زاده در مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان تقدیر و دکتر صادق جلیلی را به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی خوزستان معرفی کرد.
پناهی زاده مدیر پیشین درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه با حمایت سازمان تامین اجتماعی سه طرح بیمارستانی را در شهرهای اهواز ، آبادان و دزفول شروع شد و بیمارستان 96تختخوابی امیرکبیر اهواز در آستانه بهره برداری است افزود:در یک سال اخیر 102پزشک ، دندانپزشک و داروساز را در مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی جذب کردیم.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون هفت بیمارستان و ۳۱مرکز درمانی در استان خوزستان مشغول خدمت رسانی به بیمه شدگان استان هستند گفت: هم اکنون استان خوزستان پس از تهران بیشترین طرح های بیمارستانی در حال ساخت را دارد.
دکتر صادق جلیلی مدیر جدید درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود و هم افزایی با شرکای تامین اجتماعی و بخش خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تلاش خواهیم کرد خدمات درمانی بهتری را به بیمه شدگان ارایه کنیم.
وی خدمت بی منت ، رعایت قوانین و مقررات و تلاش برای ارتقا جایگاه سازمانی را رویکرد این مدیریت بیان کرد.
در مدیریت درمان تامین اجتماعی سه هزار و500نفر مشغول خدمت رسانی به بیمه شدگان هستند.
از جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان ۲.۶میلیون نفر زیر پوشش خدمت سازمان تامین اجتماعی هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.