به گزارش ایسنا، این بازیگر جوان که به تازگی به عنوان یکی از برگزیدگان شب بازیگران تئاتر جایزه گرفته است، تصمیم دارد یک پروژه فرهنگی هنری را با حضور مادربزرگ‌ها شکل بدهد.

او بیش از یک سال است که در فکر اجرای این پروژه است، پروژه‌ای که جزو دغدغه‌های شخصی‌اش محسوب می‌شود و به طور کاملا خصوصی انجام خواهد شد.

این بازیگر فراخوان خود را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام اعلام و از همان‌جا از همه نوه‌ها و فرزندان دعوت کرد تا عکس مادربزرگ های خود را برایش بفرستند تا در اجرای این پروژه با او همراه شوند.

صابر ابر که نمی‌خواهد این پروژه فقط محدود به مادربزرگ‌های تهرانی باشد، برای انجام آن به نقاط مختلف سفر می‌کند تا از نزدیک مادربزرگ‌های مناطق گوناگون را ببیند.

بعد از اینکه این فراخوان را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد، تعداد زیادی عکس رسید و او تا پایان اردیبهشت ماه همچنان منتظر رسیدن عکس‌های جدید است.

او در اول فراخوان خود نوشته: من برای یک هفته پروژه فرهنگی، هنری نیاز به همکاری شما و مادربزرگ‌های عزیزتر از جان رو دارم.

و در ادامه چند نکته و درخواست را به شرح زیر مطرح کرده است:

"دوستانی که تمایل به همکاری دارند باید به سایت grandmama.ir مراجعه و مشخصات مادربزرگشون رو ثبت کنند.

شرایط جسمی و روحی مادربزرگ باید مناسب برای یک همکاری نهایتا ۵ ساعته باشد.

مهلت ارسال فرم‌ها تا پایان اردیبهشت‌ است.

عکس‌های ارسالی از مادربزرگ باید با کیفیت مناسب و متعلق به همین امسال باشند.

از همه جای ایران برای من فرم را ارسال کنید و قرار بر اینه که ما پیش شما بیاییم."

صابر ابر بازیگر جوان سینما و تئاتر است که علاوه بر بازیگری در حوزه تجسمی هم فعالیت دارد. به دنبال برگزاری نمایشگاه "از مردم استمداد می‌کنم" که سال گذشته در گالری محسن برپا شد، به نظر می‌رسد پروزه جدید دیگری از او در راه است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.