محسن‌ مهرعلیزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران تسنیم، درباره آرایش نیروهای سیاسی در مجلس دهم، گفت: مسئله قابل توجه این است که به نظر می‌رسد روحیه‌ تعامل و همکاری در مجلس دهم نسبت به گذشته بهتر و بیشتر باشد و از سوی این مجلس حالت تقابل و مخالفت همیشگی با دولت از بین می‌رود.

وی افزود: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان مجلس دهم روحیه متعادل و تعاملی دارند و اهل تندوری نیستند، ما نیز چنین مجلسی را می‌خواهیم.

معاون رئیس دولت هشتم خاطرنشان کرد: در مجلس باید افکار مختلف حضور داشته باشد تا نظرات گوناگون و کارشناسی به دور از تندروی‌هایی که موجب فرسایش انرژی می‌شود از بین برود. خوشبختانه مجلس جدید فارغ از اینکه چه ترکیبی خواهد داشت این ویژگی‌ها را دارد.

وی درباره احتمال تغییرات کابینه دولت گفت: فکر می‌کنم باید این اتفاق بیفتد و برای اینکه آقای روحانی بتواند در مقابل اعتمادی که مردم به دولت داشتند و کنار آن ایستاده‌اند و دولت را در مجلس همراهی کردند، پاسخگو باشد، از این پس وی باید نسبت به تکمیل کابینه و انطباق بیشتر عملکرد دولت با خواست مردم اقدام کند.

مهرعلیزاده درباره برخی گمانه‌زنی‌ها برای تغییر وزیر ورزش و جوانان گفت: من در این باره اطلاعی ندارم، اما آن چیز که در افکارعمومی مطرح می‌شود مربوط به چند نفر از وزرا و استانداران است که تاکنون قطعی نشده، البته باید رئیس‌جمهور در این باره تصمیم بگیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.