به گزارش ایسنا، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از صبح چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت درهای خود را در شهر آفتاب (واقع در اتوبان خلیج فارس) به روی مردم گشود. با این‌که به علت تازه‌ آماده شدن مکان برگزاری نمایشگاه کتاب، برخی از نقص‌ها - آن هم در روز اول - دور از ذهن نیست، اما باید گفت به نظر می‌رسد اقداماتی لازم است تا نمایشگاه کتاب برای مخاطبان آماده شود.

برای مثال شهرداری تهران با این‌که خط مترو منتهی به شهر آفتاب را آماده کرده است، اما طبق مشاهدات خبرنگار ایسنا، تابلوهای راهنمای خط شهر آفتاب به درستی مشخص نیست و بسیاری از مسافران مسیر حدفاصل ایستگاه شاهد تا شهر آفتاب را به اشتباه با قطارهای حرم مطهر طی می‌کنند و با سردرگمی و پس از صرف زمان زیادی دوباره باید برگردند و با قطارهای منتهی به شهر آفتاب به نمایشگاه کتاب بیایند. این ایراد بیشتر ناشی از مشکل اطلاع‌رسانی و نبود تابلوهای راهنما در مسیر است.

به نظر می‌رسد مخاطبان نمایشگاه کتاب از صبح نخستین روز آغاز به کار نمایشگاه استقبال خوبی از نمایشگاه کرده‌اند، اما بسیاری از غرفه‌های ناشران هنوز آماده نیست یا در حال آماده‌سازی است.

دستگاه کارت‌خوان بسیاری از غرفه‌داران هنوز وصل نشده است. به برخی از آن‌ها دستگاه کارت‌خوان ارائه نشده و یا دچار قطعی برق هستند. از سوی دیگر، برخی از غرفه‌داران از سرویس‌های بهداشتی که به صورت کانکس در محوطه گذاشته شده است ناراضی‌اند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.