۰به گزارش فارس «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گفت که این رژیم با اینکه ایران توانمندی هسته‌ای داشته باشد مخالف است.

وی گفت: «برخی هستند که می‌پذیرند ایران توانمندی هسته‌ای داشته باشد، ما این را نمی‌پذریم. ما درخواست‌های آنها برای نابودی‌مان را فراموش نمی‌کنیم.»

رژیم صهیونیستی، در جریان مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ مخالفت ادعایی خود را با رویکرد دولت آمریکا در این گفت‌وگوها و هر گونه توافقی که به رسمیت شناختن غنی‌سازی ایران منجر شود، اعلام کرد.

برخی از ناظران، بیانات مقامات این رژیم در آن زمان را منعکس‌کننده نوعی تقسیم کار میان واشنگتن - تل‌آویو در قالب راهبرد «پلیس بد- پلیس خوب» برای متقاعد کردن ایران به اعطای امتیازات بیشتر در گفت‌وگوها می‌دانستند.

«بنیامین نتانیاهو»، بعد از امضای توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ در یک سخنرانی گفت اکنون که این توافق اتفاق افتاده دیگر اختلافی میان واشنگتن و تل‌آویو در این زمینه وجود ندارد و دو طرف باید توجهشان را معطوف اجرای بهتر آن بکنند.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح هسته‌ای در خاورمیانه است و با حمایت‌های آمریکا از امضای هر گونه پیمان برای نظارت بر برنامه هسته‌ای تسلیحاتی‌اش خودداری کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.