به گزارش شانا، امیدواری شرکت انگلیسی به توسعه فعالیت در ایران پس از لغو تحریم‌ها پنجشنبه، شانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷ عصر

مدیر فروش شرکت انگلیسی انگوس فایر گفت: این شرکت پیش تر فعالیتهای تجاری خوبی در ایران داشته و در انتظار به دست آوردن این امکان پس از لغو تحریمها در آینده است.

چارلی کینگ که به عنوان مدیر فروش شرکت انگوس فایر در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران حضور یافته است، زمینه فعالیت شرکت خود را در حوزه جلوگیری از آتش سوزی به‌ویژه در صنایع نفت و گاز عنوان کرد.

وی افزود: این شرکت که از حدود ٢٠ سال پیش در ایران فعالیت داشته، با شرکتهای متعددی از جمله شرکت ملی نفت ایران و شرکت کالا وابسته به شرکت ملی نفت ایران همکاری می کرده است.

کینگ که شرکت وی نخستین بار در این نمایشگاه شرکت کرده، با ابراز رضایت از نحوه سازماندهی این نمایشگاه، گفت: مشارکت در این نمایشگاه از نظر شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان زیاد است.

مدیر فروش این شرکت انگلیسی افزود: این شرکت برنامه ای برای سرمایه گذاری مستقیم در آینده نزدیک در ایران ندارد و از طریق دفتری که در دوبی تاسیس کرده است، بازار ایران را به آسانی پوشش داده و از نزدیک به بازار دسترسی دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.