به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید کلانتری تعاونی ها را خط مقدم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: توسعه و تقویت تعاونی‌ها سبب پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی می‌شود. وی با اشاره به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور بیان داشت: پیش نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی وحدت ملی، تفاهم و روحیه کار جمعی است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه اگر اقتصاد مقاومتی پشتوانه سرمایه اجتماعی را نداشته باشد به اهدافش دست پیدا نمی کند افزود: در این راستا باید همه ظرفیت ها را در راستای سازندگی کشور، رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال، رفع رکورد، رونق اقتصادی و ... به کار گرفت.

کلانتری با تاکید بر اینکه نقاط قوت در کشور باید تقویت شوند بیان داشت: خوشبختانه امروز در دولت یازدهم تدبیر حاکم شده و کشور روال اصولی خود را در بخش های مختلف روابط بین الملل، سرمایه گذاری خارجی و ... طی می کند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصاد مشارکتی و مردمی است و در این رابطه تعاونی ها در تحقق آن نقش اساسی دارند گفت: در این راستا باید زمینه برای فعالیت تعاونی ها در بخش های مختلف کشور فراهم شود.

کلانتری از فعالیت دو هزار تعاونی آموزشی در کشور خبر داد و گفت: همچنین هزار و ۹۰۰ تعاونی مشاوره مهندسی، هزار و ۶۰۰ تعاونی خدمات بهداشتی، ۵۰۰ تعاونی دانش بنیان و ... در کشور وجود دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.