سال آینده، سرمایه‌گذاران بازار ملک متناسب با استراتژی انتخابی خود، به بازدهی‌های متفاوت دست پیدا می‌کنند اما در این مسیر به‌کارگیری برخی تاکتیک‌ها می‌تواند سود سرمایه‌گذاری را افزایش دهد.

این تاکتیک‌ها و همچنین مدل‌ بهینه فعالیت در بازار ملک ۹۵، امروز در همایش «دنیای اقتصاد» که تحت عنوان «چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال ۹۵» برگزار می‌شود، تشریح خواهد شد. در این همایش، علی چگینی مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن، وضعیت بازار معاملات ملک و ساخت و سازهای مسکونی و غیرمسکونی در سال ۹۵ را پیش بینی می‌کند و آخرین سطح قیمت مسکن، تیراژ ساخت و همچنین ظرفیت ۱۰ سال آینده بازار ملک برای سرمایه‌گذاری را اعلام خواهد کرد.

در همایش امروز «دنیای اقتصاد» همچنین چشم‌انداز کلی اقتصاد ایران در کنار بازارهای ارز، طلا و نفت بررسی می‌شوند. کارشناسان و صاحب‌نظران برجسته کشور در این همایش به ترسیم سناریوهای پیش‌روی اقتصاد در سال ۹۵ می‌پردازند. نقش برجام نیز به‌عنوان یک متغیر تعیین‌کننده در فضای تجاری و اقتصادی به بحث گذاشته می‌شود. صاحب‌نظران بازارهای مختلف و اقتصاددانانی همچون دکتر حسین عبده تبریزی مشاور وزیر راه و شهرسازی، دکتر طهماسب مظاهری، رئیس کل سابق بانک مرکزی و دکتر محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، به تشریح آینده اوضاع اقتصاد و همچنین وضعیت بازارها خواهند پرداخت.

در این همایش، کارشناسان مختلف اوضاع ۵ بازار مسکن، ارز، سکه و طلا، بورس و همچنین بازار پول در سال آینده را تشریح می‌کنند و در پایان همایش، جلسات پرسش و پاسخ برگزار می‌شود. حسین‌راهداری، کارشناس اقتصادی در این همایش مسیر بازارهای ارزو طلا در سال آینده را بررسی می‌کند. گروه بورس روزنامه «دنیای اقتصاد»، چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در بازار سهام را ترسیم و سناریوهای مختلف را در این بازار پیش‌بینی می‌کند. همچنین دکتررضا بوستانی تحلیلگر اقتصاد، به تشریح وضعیت کلان اقتصاد ایران و رویکرد بانک ها می‌پردازد و دکتر حمید قنبری کارشناس حقوقی بانک مرکزی نیز از تاثیر اجرای برجام بر تبادلات بین‌المللی سخن خواهد گفت. این همایش ساعت ۴۱ امروز در هتل پارسیان آزادی برگزار می‌شود. متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره تلفن‌های ۸۷۷۶۲۴۳۰ یا ۴-۴۲۷۱۰۱۵۱ تماس بگیرند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از سرفصل‌های این همایش به نشانی events.den.ir مراجعه کنند.