گروه بنگاه‌ها: بیمه «سرمد» خسارت برج سلمان مشهد را در کمتر از ۷۵ روز صادر و به بیمه‌گذار پرداخت کرد. هادی مدیرعامل بیمه سرمد در این باره گفت: از همان ساعات اولیه تیم کارشناسی و ارزیابی خسارت بیمه سرمد با حضور در محل به بررسی شرایط فنی، بیمه‌ای، ساختمانی و حقوقی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد مراسم پرداخت خسارت برج سلمان مشهد با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بیمه سرمد، اعضای هیات‌مدیره برج سلمان، انجمن انبوه‌سازان، هیات‌مدیره شرکت توسعه و عمران فلات توس و مدیران منطقه‌ای بانک صادرات برگزار شد. علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه سرمد، در مراسم پرداخت چک خسارت برج سلمان با بیان اینکه در سال گذشته بیمه سرمد بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان خسارت در انواع رشته‌ها پرداخت کرده است، گفت: بیمه سرمد در سال ۹۳ و ۹۴ موفق به اخذ رتبه یک توانگری شد و این به آن معنا است که شرکت با ارزیابی صحیح ریسک توانایی ایفای تعهدات را داراست.

به گفته وی امروز بیمه سرمد شرایطی را داراست که به موجب قراردادهای بیمه اتکایی و کنسرسیومی توانسته اعتماد بیمه‌گران را جلب کند. مدیرعامل بیمه سرمد درخصوص وقوع آتش‌سوزی در برج سلمان اظهار کرد: از همان ساعات اولیه تیم کارشناسی و ارزیابی خسارت با حضور در محل به بررسی شرایط فنی، بیمه‌ای، ساختمانی، حقوقی و... پرداختند و توانست با پرداخت به موقع خسارت اعتماد و اطمینان بیمه‌گذار خود را به‌دست آورد. وی البته بر این نکته نیز تاکید کرد: با وجود اینکه در برج تعداد قابل‌توجهی دفاتر نمایندگی بیمه‌ای وجود داشت، اما متاسفانه کمتر از ۱۰ درصد ساکنین برج بیمه‌نامه داشتند و این نشان از عدم توسعه فرهنگ بیمه و عدم توجه به مقوله بازاریابی از سوی نمایندگان شرکت‌های بیمه است.