جی‌اس‌ام: درباره زمان عرضه آی‌فون‌های جدید اپل، شایعات متفاوتی وجود دارد؛ عده‌ای، مدعی هستند که اپل تا پیش از رونمایی از گوشی‌های آی‌فون۷ s و آی‌فون ۸، این دو مدل را به تولید انبوه خواهد رساند و بالعکس، گمانه‎زنی‌هایی وجود دارد که حداقل، از تاخیر در عرضه آی‌فون ۸ خبر می‌دهد. به‌تازگی نیز، گزارشی توسط EDN منتشر شده است که نشان می‌دهد تولید انبوه آی‌فون ۸ تا ماه نوامبر یا دسامبر (آبان و آذر) آغاز نمی‌شود؛ حتی دو آی‌فون دیگر یعنی آی‌فون ۷ اس و آی‌فون ۷ اس پلاس که تغییرات چندانی نسبت به نسل قبل ندارند، ممکن است با تاخیر تولید (و عرضه) شود.

آن‌طور که اعلام شده است، عرضه آی‌فون ۸ در سال جاری میلادی، محدود خواهد بود؛ به عبارت بهتر، این مدل که به نمایشگر OLED مجهز شده است، عرضه محدودی تا پیش از تعطیلات سال نوی میلادی دارد. علت آن نیز، مشخص به‎نظر می‌رسد؛ به‌دلیل تغییرات صورت گرفته در این مدل، اپل هنوز نمی‌تواند تولید آی‌فون ۸ را به سطح گسترده برساند یا به عبارت بهتر، تولید این مدل مجهز به نمایشگر OLED هنوز در سطحی نیست که آن‌را تولید انبوه به‌شمار آورد. اعلام شده است که سطح تولید آی‌فون ۸ و آی‌فون ۷اس در کارخانه‎‎های فاکس‌کان و پگاترون، هنوز در سطحی نیست که اپل بتواند این دو مدل را به صورت گسترده ارائه دهد. هرچند، بسیار بعید به‎نظر می‎رسد که آی‌فون ۷ اس و آی‌فون ۷ اس پلاس با تاخیر روانه بازار شود.

آنچه در شایعات به‌عنوان «تأخیر در عرضه آی‌فون‎های جدید» به آن اشاره می‌شود؛ هر سال پیرامون آی‌فون‎های جدید وجود داشته و موضوع کاملا جدیدی نیست. با این وجود، آی‌فون ۸ به‌عنوان پرچمدار جدید اپل با تغییرات گسترده‌ای همراه است که ازجمله آنها، می‌توان به تولید کم پنل‌های نمایشگر OLED اشاره کرد و دیگر اجزای سخت‌افزاری مانند سنسور تشخیص اثرانگشت که احتمالا با نمایشگر ادغام می‎شود، اپل را برای تولید گسترده آی‌فون ۸ با مشکل مواجه کرده است. به همین سبب، شاید این‌بار شایعات موجود پیرامون تاخیر در عرضه آی‌فون ۸ صحت داشته باشد. مینگ‎چی کو نیز، مدتی پیش اعلام کرده بود که سطح تولید آی‌فون پرچمدار جدید اپل تا ماه اکتبر و نوامبر، افزایش نخواهد یافت؛ به همین علت، آی‌فون ۸ عرضه اولیه محدودی دارد. همین شایعات از سوی تحلیلگر Barclays، نیز تایید شده است. با این حال، هیچ‌یک از گمانه‎زنی‌های پیشین به اندازه گزارش EDN، نسبت به عرضه گسترده آی‌فون ۸ در سال ۲۰۱۷ بدبین نیست.

کوپرتینویی‌ها در مجموع، سه گوشی آی‌فون در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهند کرد؛ آی‌فون ۷ اس با نمایشگر ۷/ ۴ اینچی و آی‌فون ۷ اس پلاس با نمایشگر ۵/ ۵ اینچی، با تغییرات جزئی نسبت به نسل قبل همراه خواهد بود و گمان می‎رود که تنها قابلیت متمایز آنها، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم باشد. آی‌فون ۸ نیز به‌عنوان پرچمدار جدید اپل، از نمایشگر OLED برخوردار است و با دوربین دوتایی خود، رقبا را به چالش خواهد کشید. لازم به‎ذکر است که با وجود تاخیر در عرضه آی‌فون ۸، این موضوع به منزله عدم معرفی آن در ماه سپتامبر نخواهد بود.