ایسنا : مدیرکل امنیتی وزارت کشور گفت: بسته مشکوکی که یکشنبه شب در نجف‌آباد کشف شد لزوما انفجاری - تروریستی نبوده و ماهیت آن در نیروی انتظامی در حال بررسی است. زرین‌کلاه افزود: در هر صورت ارتباطی بین این موضوع و منزل شهید حججی وجود ندارد و آنچه در این زمینه مطرح شده، صرفا فضاسازی غلط برخی رسانه‌ها بوده است.

یکشنبه شب در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر توقف خودرویی مشکوک در یکی از محله‌های نجف‌آباد، نیروهای عملیات ناجا وارد عمل شدند و بلافاصله با کنترل منطقه و شناسایی موقعیت خودروی سواری، متوجه نصب بسته مشکوک مجهز به چراغ چشمک‌زن شدند.

در همین حال دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: بمب صوتی کشف شده در نجف‌آباد اصفهان بر حسب بررسی‌ها و گزارش‌های اولیه مرتبط با مسائل امنیتی نبوده و احتمال انتقام‌گیری شخصی وجود دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن رحیمی گفت: این بمب که صوتی بوده آثار و قدرت تخریبی نداشته و البته با منزل شهید حججی هم فاصله داشته است. دادستان اصفهان تاکید کرد: کار شناسایی فرد یا افراد متهم در این موضوع با بررسی دوربین‌های حاضر در منطقه آغاز شده و ادامه دارد. از سوی دیگر سردار سیف‌الله رشیدزاده، فرماده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف از منفجر کردن این بسته در خارج از شهر خبر داد، گفت: با توجه به اینکه بسته در ابتدا باز نشد، به‌دلیل ریسک موجود، به سرعت از محدوده خارج شد.