ایسنا نوشت: محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان به مناسبت تشییع پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی مطلبی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. محمدجواد ظریف در این مطلب نوشته است:

ای خوشا دولت آن مست که در پای حریف

سر و دستار نداند که کدام اندازد

و خوشا به سعادت شهید حججی عزیز که در ایام عاشورای سرور و سالارش توسط رهبر فرزانه و مردم قدرشناس ایران به سوی آرامش جاودانه بدرقه می‌شود.

هشدار آشنا به واشنگتن

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: قابل‌توجه کاخ نشینان واشنگتن؛ قبل از فکر در مورد هر اقدامی علیه تهران، تشییع پیکر بی‌سر شهید حججی در میدان امام حسین را به یاد داشته باشید.

دلنوشته شمخانی

از سوی دیگر علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی به بهانه بدرقه شهید محسن حججی دلنوشته‌ای منتشر کرد. به گزارش «ایسنا» در بخشی از این دلنوشته آمده است: علمدار جوان کاروان حسین! به دست‌هایت قسم، به سرت، به سینه‌ات، به قدم‌هایت به جگرت به غیرتت، شرفت، پاره‌پاره‌های در صحرا مانده‌ات، به عطر حنجرت، به خون سرخ حسین که عاشورا تا عاشورا می‌جوشد و آرام نمی‌گیرد، به جان آسمانی‌ات قسم، به جان آسمانی برادران شهیدم و به حیات جاودانه‌ات، حق نمی‌میرد، ظلم پا نمی‌گیرد، ماه پشت ابر نمی‌ماند و چون تو ظهور کرده‌ای، خورشید جاودانگی بی‌غروب، طلوع در طلوع خواهد ماند، خواهد ایستاد و تاریکی را برخواهد چید...