فارس: سفیر ایران در پاریس گفت: امیدواریم با کمک دولت فرانسه روند افزایش همکاری‌های گردشگری ۲ کشور از رشد بیشتری برخوردار باشد و در آینده شاهد افزایش حضور گردشگران فرانسوی در ایران باشیم. ابوالقاسم دلفی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس روز سه‌شنبه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تاب رزا در پاریس حضور یافت.

دلفی ضمن بازدید از غرفه‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه اظهار داشت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه آماده است تا در چارچوب استفاده از ظرفیت‌های گردشگری دو کشور به شرکت‌ها و توراپراتورهای ایرانی جهت حضور در نمایشگاه‌های گردشگری فرانسه مساعدت کند. همچنین در حاشیه نمایشگاه فوق، وزیر مشاور در امور اقتصادی فرانسه در گفت‌وگویی با سفیر کشورمان ابراز امیدواری کرد جایگاه فرانسه در بین گردشگران خارجی در ایران در سال آینده تقویت شود.

دلفی هم گفت: امیدواریم با کمک دولت فرانسه روند افزایش همکاری‌های گردشگری دو کشور از رشد بیشتری برخوردار باشد و در آینده شاهد افزایش حضور گردشگران فرانسوی در ایران باشیم. نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پاریس به مدت ۴ روز میزبان کشورهای بسیاری از جمله ایران است و شرکت‌های ایرانی در ۲۱ غرفه به معرفی خدمات و امکانات خود می‌پردازند. ابوالقاسم دلفی اخیرا به‌عنوان سفیر جدید ایران در پاریس و به جای علی آهنی عهده‌دار این سمت شد.