گروه بازرگانی- استان اصفهان از فردا به مدت سه روز میزبان تولیدکنندگان، صنعتگران، متخصصان و کارشناسان صنعت مواد شیمیایی، رنگ و رزین در پنجمین نمایشگاه مواد شیمایی، رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی است. علی شالباف دبیر ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ شرکت داخلی، و نمایندگانی از شرکت‌های خارجی در فضایی بالغ بر ۳۵۰۰ متر مربع فضای بسته نمایشگاهی حضور دارند و تولیدات و تجهیزات خود را در زمینه مواد شیمیایی، رنگ، رزین، دستگاه‌های پاشش رنگ، مواد اولیه و غیره به نمایش می‌گذارند.

شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران، شرکت پتروشیمی اصفهان، شرکت پتروشیمی خوزستان، شرکت تولیدی شیمیایی روناس، شرکت پاشکار، مجتمع صنایع شیمیایی خود رنگ، ریف ایران و شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ و محصولات وابسته و مجتمع صنعتی صدر شیمی از جمله شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه هستند.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مهندس زردبانی، مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران و تنی چند از معاونین و مدیران این شرکت و همچنین مهندس مستاجران مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان و جمعی دیگر از مدیران و مسوولان کشوری و استانی در ساعت ۱۰ صبح مورخ ۱۴ مرداد ماه ۱۳۸۷ برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا پایان روز ۱۷ مرداد ماه از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۰ شب پذیرای علاقه‌مندان است.