گروه سرمایه‌گذاری تات (تجربه- اعتماد- توسعه)

«تات» بزرگ‌ترین مجموعه تولیدی صنایع چوبی را راه‌اندازی می‌کند

گروه سرمایه‌گذاری تات (تجربه - اعتماد - توسعه)

گروه سرمایه‌گذاری تات به عنوان قهرمان قهرمانان سومین جشنواره قهرمانان صنعت انتخاب گردید. این گروه همچنین موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس زرین جشنواره قهرمانان صنعت از بین ۱۷۹شرکت حاضر در این جشنواره گردید. در مراسم بزرگداشت قهرمانان صنعت ایران حاج‌ علی‌اکبر انصاری، بنیانگذار گروه سرمایه‌گذاری تات و پدر صنعت ساختمان ایران لوح تقدیر و تندیس زرین جشنواره را از دست آقای جهرمی، وزیر کار و امور اجتماعی دریافت کرد.

فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری تات در صنعت ساختمان است. یکی از بزر‌‌گ‌ترین فعالیت‌های این شرکت، مجموعه‌های بازار مبل ایران است که در دو قطب تجاری تهران، در مناطق حسن‌آباد و یافت‌آباد بنا شده است.

مجموعه بازار مبل ایران در منطقه یافت‌آباد، با بیش از یکصد و ۷۰هزار مترمربع زیربنا و ۴هزار واحد پارکینگ، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه مبلمان در خاورمیانه به شمار می‌آید.

یکی از مزیت‌های اصلی این مجموعه وجود شرکت‌های داخلی و خارجی مختلف است. ضمن اینکه منطقه یافت‌آباد یکی از مناطق ارزشی و دارای مردمی متدین و معتقد به نظام مقدس اسلامی است و وجود ۴هزار و ۲۰۰شهید هشت سال دفاع مقدس، گواه این مطلب است. از این رو بازار مبل ایران در زمینه اشتغال‌زایی مردم این منطقه، نقش بسزایی بر عهده دارد.

افراد توانمند، برترین‌ها و صاحب نام‌های بزرگ صنعت تولید مبلمان در کشور در این مجموعه وجود دارند.

در حال حاضر در کشور حدود ۵۰۰میلیون دلار واردات صنایع چوبی و محصولات وابسته داریم که امید است با ایجاد شهرک صنعتی که در سال آینده توسط شرکت سرمایه‌گذاری تات کلنگ خواهد خورد، سهم بسزایی را در عرصه تولید بر عهده گیرند. همچنین شرکت سرمایه‌گذاری تات در صدد جذب سرمایه‌گذاری داخلی و انجمن صنفی صنایع چوبی است تا در سال آینده مجموعه بزرگ تولیدی صنایع چوبی را در استان قزوین راه‌اندازی کند.

همچنین در گفت‌وگویی که با آقای علی انصاری، مدیرعامل شرکت تات انجام دادیم، ایشان ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره یادآور شدند: این اولین جشنواره بخش‌خصوصی صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر کشور است که باعث ایجاد انگیزه می‌شود و احساس امنیت را در بخش تولید به وجود می‌آورد.

در این جشنواره از ۹شرکت که بیشترین امتیاز را در جشنواره قهرمانان صنعت کسب کرده بودند، قدردانی شد و به انتخاب حضار، شرکت‌های احیای سپاهان، زرماکارون و تات به عنوان قهرمان قهرمانان برگزیده شدند.