اکران «دوخواهر» در عید فطر

تهیه کننده و کارگردان «دو خواهر» گفت: به‌رغم شایعات، این فیلم مشکلی برای اکران ندارد، چون محمدرضا گلزار منع فعالیت دارد، اما فیلمی که از سال پیش بازی کرده، می‌تواند اکران عمومی شود.

«محمد بانکی» با اعلام این مطلب گفت: تمامی مراحل فنی فیلم در سپاهان فیلم انجام شده است و در حال حاضر مشغول آماده‌سازی کپی‌های فیلم در استودیو فیلمساز هستیم که همزمان صدای فیلم نیز برای اکران در عید فطر به صدای دالبی تبدیل می‌شود.

تهیه‌کننده و کارگردان «دو خواهر» با اشاره به متفاوت بودن محتوای این فیلم گفت: تماشاگران شاهد تصویری متفاوت از محمدرضا گلزار در فیلم «دو خواهر» هستند و ترکیب گلزار و نیکی کریمی در این فیلم در کنار بازی خوب الناز شاکردوست می‌تواند لحظات خوبی را برای مخاطب به ارمغان داشته باشد.

بانکی همچنین با رد شایعه عدم اکران فیلم به دلیل ممنوع‌التصویر بودن محمدرضا گلزار گفت: به هیچ عنوان این قضیه صحت ندارد؛ چرا که آقای گلزار تا آنجا که من می دانم ممنوع‌التصویر نیست، بلکه منع فعالیت جدید دارد و به همین دلیل، «دو خواهر» می‌تواند با توجه به قراردادی که از مدت‌ها قبل بسته شده و همچنین پروانه نمایشی که از سوی وزارت ارشاد صادر شده است، بدون هیچ مشکلی در برنامه ویژه عید فطر به نمایش درآید.

وی افزود: ممنوع‌الکار بودن یک بازیگر به هیچ عنوان به منزله ممنوع‌التصویر بودن وی نیست؛ چرا که بازیگران دیگری هم داشته‌ایم که با توجه به این که منع فعالیت دارند، فیلم‌های‌شان از ابتدای سال جاری روانه پرده سینماها شده است. گلزار نیز یک چنین شرایطی دارد و به اصطلاح «ممنوع‌الکار بودن» وی نمی‌تواند مانع اکران «دوخواهر» شود.

به گزارش فارس، محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، نیکی کریمی، حامد کمیلی، بهنوش بختیاری، پوراندخت مهیمن و احمد پورمخبر از بازیگران «دو خواهر» هستند.

داستان این فیلم درباره جوانی کلاهبردار است که همزمان با دو خواهر در چهره‌های متفاوت ارتباط برقرار می‌کند.