موس تازه وارد بازار

بازار دیجیتال- آرتا یک ماوس پرزنتر بی‌سیم با قابلیت شارژ قوی از سری محصولات اکرون است که به تازگی وارد بازار داخلی شده است. ماوس آرتا با بهره‌گیری از بالاترین تکنولوژی اپتیکال امکان عملکرد با حساسیت و دقت بالا را به شما می‌دهد. ین ماوس با توجه به کلید‌های طراحی شده روی آن و همچنین نور لیزر آن مناسب برای کاربران حرفه‌ای و نیز برای کسانی که خواهان داشتن یک ماوس با امکانات استفاده از آن به عنوان یک اشاره‌گر است.

یکی دیگر از ویژگی‌های ماوس آرتا امکان شارژ باتری‌ها از طریق اتصال کابل USB است که به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به باتری شارژر و تنها با استفاده از یک کابل USB باتری‌های خود را شارژ و فعالیت خود را ادامه دهید.

با توجه به بی‌سیم بودن ماوس آرتا و استفاده از فرکانس ghzو۲/۴ به شما امکان عملکرد در هر نقطه را تا فاصله حدودا ۱۰ متری از گیرنده خود قرار گرفته باشد، می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول اکرون می‌توان به طراحی ظاهری آن اشاره کرد که در فریم کناری آن از قسمت‌های نرم استفاده شده است که به شما راحتی بیشتری را در زمان استفاده از آن می‌دهد.

از مواردی که باعث راحتی بیشتر در زمان کار با این ماوس است، امکان قرارگیری در دست راست و چپ و همچنین عملکرد بدون نیاز به نصب درایو است.