تاج: حکم پرونده دایی قطعی است

مهدی تاج، سخنگو و نایب رییس اول فدراسیون اعلام کرد‌: نظر فدراسیون فوتبال درباره پرونده علی دایی تغییر نخواهد کرد. وی گفت: پس از بررسی‌ها و مذاکرات انجام شده، مقرر شد تا نظر رسمی‌فدراسیون همان حکم قطعی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال باشد. حضور بانوان تبریزی در تمرین تراکتورسازی

تمرین شنبه شب تراکتور‌سازی با حضور نزدیک به ۱۵۰۰ تماشاچی در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد. در این تمرین پرشور ۵۰ بانوی تبریزی نیز حضور داشتند که در گوشه به تماشای تمرین این تیم پرهوادار پرداختند.

اعتراض علیه توپ‌های لیگ برتر

فرهاد مجیدی، کاپیتان تیم استقلال از توپ‌های لیگ انتقاد می‌کند و اعتقاد دارد که توپ‌هایی که برای لیگ برتر انتخاب شده از کیفیت پایینی برخوردار است و روی کیفیت‌ بازی‌ها هم تاثیر می‌گذارد.

سریع‌ترین کارت قرمز تاریخ بوندس‌لیگا

یوسف محمد مدافع لبنانی تیم فوتبال کلن آلمان مقابل تیم کایزرسلاترن روز شنبه و در حالی که تنها نود و دو ثانیه از آغاز بازی گذشته بود سریع‌ترین کارت قرمز را در رقابت‌های بوندس‌لیگا دریافت کرد.

«داویدز» به تیم فوتبال کریستال پالاس پیوست

ادگار داویدز ۳۷ ساله ‌هافبک هلندی پیشین آژاکس، به تیم فوتبال کریستال پالاس در لیگ قهرمانی انگلستان پیوست.وی پس از اینکه در فصل ۰۸-۲۰۰۷ با تیم آژاکس به میدان رفت تا این زمان در عضویت تیمی‌نبوده است.

زین‌الدین زیدان افطاری داد

به گزارش شبکه تلویزیونی ت.و.موند، زین‌الدین زیدان ستاره مسلمان فوتبال فرانسه همچون سال گذشته در چند نقطه شهر پاریس مراکزی را با همکاری شهرداری در نظر گرفته تا به هنگام اذان مغرب به عابران افطاری دهد.

مایلی‌کهن‌: خدا متکبران را شفا دهد

مایلی کهن‏ که از حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که او را ۵ میلیون تومان درخصوص صحبت علیه علی دایی جریمه کرده است ‏شوکه شده و می‌گوید حرف‌هایی که در جدل با علی دایی زده است دفاع از حق فدراسیون فوتبال و حق مردم بوده است. مایلی‌کهن در پاسخ به علی دایی که به کنایه گفته است دعا می‌کند همه مریضان شفا پیدا کنند، می‌گوید: «من هم همین دعا را می‌کنم. دعا می‌کنم آدم‌هایی که از محبت مردم سوءاستفاده می‌کنند و دچار کبر و خود بزرگ بینی می‌شوند شفا پیدا کنند.»