مینی لپ‌تاپ‌های پرفروش ASUS

بازار دیجیتال- مدل Eee pc ۱۰۰۱px به عنوان مینی لپ‌تاپ ارزان قیمت asus در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام الکترون، یکی از عرضه کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی‌، Eee pc ۱۰۰۱px یک مینی لپ‌تاپ ارزان قیمت است که به پردازنده intel atom ۱.۶۶GHZ‌، رم یک گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت ۱۶۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۱۰ اینچ از نوع LED است.

تجهیز به کارت گرافیک INTEL ۳۱۵۰‌، باتری ۶CELL، بلوتوث، کارتخوان، WIFI و... از سایر ویژگی‌های این مینی لپ‌تاپ ۲/۱ کیلوگرمی است.

این مینی لپ‌تاپ با قیمت ۴۱۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

مدل EEE PC ۱۰۰۱PQ نیز از مینی لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت و پرفروش این برند در بازار داخلی است که به پردازنده INTRL ATOM ۱.۶۶GHZ مجهز است.

تجهیز به رم یک گیگابایتی از نوع DDR۲،‌ هارددیسکی با ظرفیت ۱۶۰ گیگابایت، کارت گرافیک INTEL ۳۱۵۰، WIFI و... از سایر ویژگی‌های این مینی لپ‌تاپ است.

این مدل نیز با قیمت ۴۲۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

و اما مدل Eee pc ۱۲۰۱n از مینی‌لپ‌تاپ‌های با قابلیت این برند در بازار داخلی است که به صفحه نمایش ۱۲ اینچ از نوع LED مجهز است.

تجهیز به پردازنده INTEL ATOM ۱.۶۶ GHZ‌، رم دو گیگابایتی از نوع DDR۲‌، هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت و کارت گرافیک/ION NVIDIA از سایر ویژگی‌های این مینی لپ‌تاپ است.

این مینی لپ‌تاپ ۴/۱ کیلوگرمی به WIFI، وب کم، کارتخوان‌، بلوتوث‌، باتری ۶CELL و... مجهز است و با قیمت ۶۲۰ هزار تومان و به بازار داخلی عرضه شده است.