بازار دیجیتال- اگر از آن دسته افرادی هستید که چندان فرصت نمی‌کنند سری به یک کتابفروشی بزنند، شاید «جیره کتاب» بتواند مشکل‌تان را حل کند.

عضویت در آن شبیه اشتراک یک مجله است. یعنی با پرداخت حق عضویت، به صورت ماهانه یک کتاب از طریق پست دریافت می‌کنید. این کتاب‌ها بر اساس موضوعات مورد علاقه شما برایتان انتخاب می‌شوند. به همین خاطر هنگام نام‌نویسی باید یک فرم ویژه را پر کنید تا سایت از سلیقه شما مطلع شود. طراحی این سایت ساده اما در عین حال جذاب است. عناوین موجود در سایت در نواری بالای صفحه دیده می‌شود. یکی از جالب‌ترین بخش های این سایت شاید بخش «چه بخوانیم» باشد. این قسمت به شما کمک می‌کند تا با استفاده از تجربیات دیگران‌، چه کتابی را بخوانید تا در وقت‌تان صرفه‌جویی شود. این بخش شامل بریده جراید در مورد کتاب‌ها، پرخواننده‌ترین کتاب‌ها، معرفی دیگر محصولات فرهنگی‌، خانه تکانی انبار ناشران، کارنامه اهل قلم، فهرست‌های موضوعی و... است.
همچنین برای استفاده بهتر از امکانات سایت بهتر است از بخش «چگونه می‌توان عضوشد» که در پایین صفحه دیده می‌شود، کمک بگیرید. در این بخش به طور کامل نحوه عضویت در سایت توضیح داده شده است.