یک لپ‌تاپ سبک و حرفه‌ای از فوجیتسو

بازار دیجیتال- مدل SH۵۳۱ یک لپ‌تاپ با قابلیت، سبک و ظریف از خانواده فوجیتسو در بازار داخلی است.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده intel core i۷، رم هشت گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۷۵۰ گیگابایت است. کارت گرافیک این لپ‌تاپ همNvidia GeForce ۴۱۰M ۱۰۲۴ MB UpTo ۴۰۹۶ MB است. در مورد صفحه نمایش این لپ‌تاپ جمع‌وجور هم باید بگوییم که این لپ‌تاپ به یک صفحه نمایش ۳/۱۳ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ مجهز است. این صفحه نمایش یک برتری بزرگ نسبت به رقبای خود در این بازه قیمتی دارد و آن هم مات بودن آن است. این مات بودن صفحه نمایش به شما کمک می‌کند که به راحتی بتوانید با لپ‌تاپ خود در محیط‌های پرنور کار کنید. لپ‌تاپ مذکور همچنین به درایو نوری DVD Super Multi، بلوتوث داخلی، وب‌کم ۳/۱ مگاپیکسلی، کارتخوان و... مجهز است.

از لحاظ پورت‌ها نیز SH۵۳۱ کامل است و درست است که از پورت USB ۳.۰بهره نمی‌برد ولی وجود پورت ترکیبی eSATA و USB ۲.۰ این کمبود را جبران کرده است. پورت‌های دیگری نیز مانند پورت شبکه Ethernet و VGA نیز وجود دارند.

در سمت چپ لپ‌تاپ در کنار پورت HDMI، یک کارتخوان چهار کاره با پشتیبانی از کارت‌های SD، MMC، MS و MS-PRO نیز وجود دارد. کیبورد SH۵۳۱ برخلاف اکثر کیبوردهای لپ‌تاپ‌های جدید، از نوع جزیره‌ای نبوده و به همین دلیل کلیدها کمی به هم نزدیک هستند. لپ‌تاپ مذکور همچنین به یک باتری شش سلولی با قابلیت کارکرد ۵/۶ ساعت به طور مداوم مجهز است.

در مجموع Fujitsu Lifebook SH۵۳۱ دارای نقاط قوتی چون، تجهیز به صفحه نمایش مات، کیبورد بسیار خوب، پردازنده قدرتمند، پورت‌های کامل، بدنه داخلی براق و... است.

این لپ‌تاپ ۹/۱ کیلوگرمی که در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است قیمتی در حدود یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان دارد.