پاناسونیک گران‌ترین دوربین‌های مداربسته را دارد

بازار دیجیتال- در بین انواع دوربین‌های مداربسته موجود در بازار، برند پاناسونیک از قیمت بالاتری برخوردار است. به اعتقادفعالان بازار این کالا، دوربین‌های مداربسته برند پاناسونیک از لحاظ کیفیت نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار چندان تفاوتی ندارد.

این در حالی است که قیمت بیشتری دارد. پرولاین، کمپیون، P۳a و سامسونگ از جمله برندهای اصلی موجود در بازار محسوب می‌شوند.

دوربین‌های مداربسته با توجه به اینکه برای چه مکان‌هایی استفاده می‌شوند، از نوع و قیمتی متفاوت برخوردارند.

به طور مثال قیمت تقریبی که می‌توان برای انواع دوربین‌های مداربسته در نظر گرفت بین ۵۰هزار تا ۲میلیون تومان متغیر است.

به گفته یکی از فعالان بازار، دوربین‌هایی که برای مکان‌هایی مثل اتاقی کوچک با سقف کوتاه استفاده می‌شوند از نوع معمولی هستند که قیمت آنها بین ۵۰ تا ۶۰هزار تومان است.

برای فضاهای باز که نیاز به زوم و یا زاویه دید بهتری باشد از دوربین‌های مداربسته سری لوکس یک، استفاده می‌شود که بین ۲۰۰ تا ۲۵۰هزار تومان قیمت دارند و قابلیت فیلمبرداری در روز را دارند.

همچنین انواع دوربین‌های مداربسته‌ای که در تاریکی مطلق نیز قابلیت فیلمبرداری دارند با عنوان دوربین‌های سری ir شناخته می شوند که قیمتی بین ۱۵۰ تا ۵۰۰هزار تومان دارند.

جی ام کا، زت رو و تی وی کم از جمله برندهای متفرقه این محصول در بازار محسوب می‌شوند که از یک رنج قیمتی برخوردارند و محصول کشور چین هستند.

به اعتقاد فروشندگان بازار برندهای پرولاین و جی ام کا به طور معمول از استقبال بیشتری نسبت به دیگر برندها برخوردارند.

در حال حاضر دوربین‌های مداربسته مارک جی ام کا در سه نوع معمولی، نیمه صنعتی و صنعتی به ترتیب با قیمت ۲۰هزار، ۳۲ تا ۶۰هزار و ۳۵ تا ۱۰۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

به اعتقاد فروشندگان قیمت دوربین‌های مدار بسته پاناسونیک، بسته به نوع ثابت یا متحرک آن بین ۲۰۰هزار تا ۲میلیون تومان متغیر است.