گران‌ترین آپارتمان کوچک
کوچک زیباست، اما گران



عکس‌ها تزیینی است



گروه مسکن- یکی از نشانه‌های مهم برای متقاضیان خرید خانه که البته نقدینگی زیادی هم ندارند متراژ پایین است. از این رو خانه‌های تا ۷۰متر بهترین گزینه برای این افراد است و همین موضوع موجب شده تا خانه‌های متراژ پایین بیشترین حجم معامله را در مشاوره‌های املاک داشته باشد. در میان همین خانه‌های متراژ پایین آپارتمان‌هایی هستند که قیمتشان نه تنها در توان خرید این افراد نیست، بلکه قشر همیشه نگران جامعه هرگز نمی‌توانستند به چنین قیمت‌هایی فکر کنند.
یکی از این خانه‌های 70متری گران در زعفرانیه خیابان مقدس اردبیلی واقع شده است، قیمت این خانه کوچک210میلیون تومان است. این آپارتمان کوچک دارای دو خواب، نوساز و مجهز به تمام امکانات است.


ارزان‌ترین آپارتمان کوچک
کوچک زیباست و ارزان




گروه مسکن- آپارتمان‌های زیر ۷۰متر، برای متقاضیان کم‌درآمد جامعه ساخته شده‌است خانه‌‌هایی که هرچند متراژشان پایین است، اما قیمت آن در حد توان خرید
مصرف‌کننده است.
این خانه‌های کم‌متراژ برخلاف تصور، در جنوب‌ تهران واقع نشده، به طوری که متقاضیان خرید خانه امیدوار به صاحب خانه شدن آن‌هم در خیابان‌های خوب باشد. یکی از این آپارتمان‌های زیر ۷۰متری با متراژ ۳۶متر در خیابان یوسف‌آباد واقع شده است.
این آپارتمان در طبقه چهارم قرار دارد، عمر بنا 15 سال است و آسانسور ندارد. قیمت این خانه ارزان 36متری 44میلیون تومان است!



برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مدیریت آژانس املاک دلتا تماس بگیرید: ۸۸۹۶۲۴۲۸


برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مدیریت آژانس املاک دلتا تماس بگیرید: ۸۸۹۶۲۴۲۸