کاهش قیمت برخی از دستگاه‌های رادیو پخش خودرو سونی

بازاردیجیتال- برخی از دستگاه‌های رادیو پخش خودرو با برند سونی طی دو هفته گذشته با کاهش قیمت جزئی روبه‌رو بودند. یکی از نمایندگی‌های فروش انواع لوازم صوتی و تصویری سونی در خیابان جمهوری این کاهش قیمت را حدود ۱۰ تا ۲۰هزار تومان اعلام کرد که در دو مدل CDX-GT۷۶۰، MEX-BT۲۵۰۰ اتفاق افتاده است. در حال حاضر این دو مدل رادیو پخش خودرو به ترتیب با قیمت ۱۵۰ و ۱۶۵هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین به گفته مسوول فروش این نمایندگی، مدل‌های XS-۲۶۱۶ و V-۲۸۱۶ از دستگاه‌های رادیو پخش خودرو جدید سونی هستند که دو هفته اخیر وارد بازار شده‌اند.

پخش فرمت‌های VCD و MP۳ و تجهیز به دو بلندگو از ویژگی‌های این دستگاه‌ها است.

طبق اعلام این نمایندگی، مدل CXS-۲۶۱۶ فاقد خروجی آمپلی فایر و ساب بوده، این در حالی است که مدل V-۲۸۱۶ به خروجی آمپلی‌فایر و ساب مجهز است.

این دو دستگاه رادیوپخش با ۲۰۰وات قدرت خروجی صدا به بازار عرضه شدند.

در حال حاضر این دو مدل با گارانتی بازرگانی ایران به ترتیب با قیمت ۱۰۰ و ۱۳۵هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین شرکت جی‌وی‌سی جدیدترین دستگاه‌های رادیوپخش خودرو خود را به بازار عرضه کرده است.به گفته باشری، مسوول فروش یکی از نمایندگی‌های فروش دستگاه‌های رادیوپخش جی‌وی‌سی، جدیدترین دستگاه‌های این شرکت در مدل‌های KD-G۳۳۵، KD-G۳۸۶، KD-G۳۸۵ و KDG۵۳۱ به بازار عرضه شده‌اند که قابلیت پخش فرمت‌های MP۳ و VCD را دارا هستند.این دستگاه‌ها در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۱۰۰، ۱۰۵، ۱۰۶ و ۱۲۵هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین دستگاه‌های رادیوپخش خودرو با قابلیت پخش DVD شرکت جی‌وی‌سی در مدل‌های ، KD-DV۴۲۰۶،KD-DV۴۲۰۵ و KD-DV۷۲۰۶ به بازار عرضه شده‌اند که به ترتیب با قیمت ۲۰۰، ۲۰۵ و ۲۶۰هزار تومان به فروش می‌رسند.