اولترابوک 11 اینچی در لباس تبلت
دنیای‌اقتصاد- ایسر لپ‌تاپ تبدیل‌پذیری به بازار عرضه کرده است که اگرچه به‌عنوان یک اولترابوک به بازار معرفی شده است، اما این محصول در حقیقت یک تبلت است که به کمک اتصال به داک کیبورد، می‌تواند به یک لپ‌تاپ نیز تبدیل شود. این دستگاه دارای سیستم‌عامل ویندوز است و برای کاربران برنامه‌های آفیس گزینه مناسبی است.
این دستگاه که Aspire P3-171 - A نام دارد دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel 3229Y Core i3 1.40 GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسک 120 گیگابایتی Solid State Drive و... است.
پردازنده گرافیکی هم در این دستگاه Intel HD Graphics ۴۰۰۰ است.
در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که این دستگاه به صفحه نمایش ۱۱ اینچی از نوعHD Widescreen CineCrystal LCD Multi-Touch Display و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل مجهز است.
این دستگاه دارای دو دوربین HD در جلو و عقب، کارتخوان، وب کم، اسپیکرهای Dolby Advanced Audio v۴، شبکه بی‌سیم Wireless و... است.
در مورد پورت و روابط ارتباطی هم باید بگوییم که دستگاه مذکور به پورت USB ۳.۰ و HDMI مجهز است. تجهیز به باتری چهار سلولی با قابلیت کارکرد شش ساعت به طور مداوم از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.
در مورد سیستم‌عامل هم باید بگوییم که سیستم عامل ویندوز هشت است. قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه در حدود دو میلیون و ۸۲۰ هزار تومان است.