تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی در مجموع 52/1 میلیارد دستگاه نمایشگر لمسی وارد بازار جهانی می‌شود و پیش‌بینی شده است این رقم در سال ۲۰۱۷ میلادی به 52/2 میلیارد دستگاه برسد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دی‌جی‌تایمز، کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که ارزش بازار جهانی نمایشگرهای لمسی تا پایان سال جاری میلادی به 4/31 میلیارد دلار می‌رسد و این روند به‌گونه‌ای دنبال می‌شود تا در سال 2017 میلادی رقم یادشده از 7/43 میلیارد دلار هم فراتر رود. «مرکز اقتصاد و دانش صنعتی» (IEK) وابسته به «موسسه تحقیقات صنعتی فناوری تایوان»(ITRI) ضمن اعلام این خبر توضیح داد که این صنعت از هم‌اکنون تا چهار سال آینده با میانگین رشد سالانه 5/12 درصد به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این مرکز، تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی در مجموع ۵۲/۱ میلیارد دستگاه نمایشگر لمسی وارد بازار جهانی می‌شود و پیش‌بینی شده است که این رقم در سال ۲۰۱۷ میلادی به ۵۲/۲ میلیارد دستگاه برسد. کارشناسان اعلام کردند که ضریب نفوذ نمایشگرهای لمسی که در تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد، ۶۳درصد است. در مقابل گفته شده است که هم‌اکنون ضریب نفوذ نمایشگرهای لمسی که برای رایانه‌های لوحی استفاده می‌شوند، بیش از ۱۰۰ درصد است.

امسال 1/5 میلیارد نمایشگر لمسی وارد بازار جهانی می‌شود