گروه بنگاه‌ها - مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر گفت: به زودی بانک کوثر به جمع بانک‌های خصوصی کشور اضافه می‌شود.
به گزارش روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری کوثر، دکتر عیسی رضایی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شعب استان گلستان با اشاره به آغاز به کار موسسه کوثر در سال ۱۳۸۹ اظهار کرد: موسسه کوثر در مسیر چشم‌انداز ترسیم شده گام بر می‌دارد، به نحوی که با تلاش مدیران و کارکنان تا به امروز از اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده جلوتر هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در نظام بانکی کشور موسسه کوثر به سمتی حرکت می‌کند که رضایت قلبی بیشتری از مشتریان و مردم داشته باشد.
مدیرعامل موسسه کوثر با تاکید بر وجود ظرفیت و پتانسیل فراوان نقدینگی در استان گلستان گفت: وجود استعدادهای مختلف در استان گلستان باعث می‌شود تا جلوتر از جایگاه اصلی حرکت کنیم و دیدگاه ما تقویت و جذب مشارکت بیشتر باشد.
وی از آغاز اولین دوره قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز قرض الحسنه کوثر خبر داد و گفت: با افتتاح حساب پس‌انداز خانواده، خانوادگی برنده خواهید شد.
دکتر رضایی از اجرای طرح جدید حساب پس‌انداز خانواده به عنوان یکی از حرکت‌های مهم و نوآورانه در موسسه کوثر خبر داد و اظهار کرد: طرح جدید و خلاقانه موسسه کوثر برای مشتریان و عموم جامعه طرح «حساب پس‌انداز خانواده» است.
نایب رییس هیات‌مدیره موسسه کوثر خاطرنشان کرد: در این طرح با افتتاح حساب پس‌انداز برای تمامی اعضای خانواده وقتی یکی از اعضا برنده شود به تعداد اعضای خانواده جایزه پرداخت می‌شود.