استقبال منطقه آزاد اروند از ارائه خدمات توریسم درمانی
گروه گردشگری- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از روند فعالیت احداث پروژه بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند، اسماعیل زمانی گفت: امیدوارم با بهره‌برداری از بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان و به کارگیری پزشکان متخصص و همچنین با مجهز کردن این بیمارستان به تجهیزات مدرن پزشکی، شاهد کاهش چشمگیر مشکلات درمانی و بهداشتی منطقه و ارائه خدمات توریسم درمانی باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و با توجه به پیشرفت قابل توجه روند احداث بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان افزود: سازمان منطقه آزاد اروند از پیوستن این مرکز به محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند استقبال می‌کند.
وی افزود: با ساخت و تجهیز این بیمارستان گام مهمی در مسیر سلامت مردم و انبوه میهمانان و مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند برداشته خواهد شد.
اسماعیل زمانی تصریح کرد: تا اتمام مراحل اداری پیوستن بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند این مرکز می‌تواند با اعطای مجوز واردات از سوی سازمان منطقه آزاد اروند تجهیزات مورد نیاز خود را با تعرفه‌های وارداتی مناطق آزاد وارد نماید.
رییس هیات مدیره منطقه آزاد اروند، بهره‌برداری از بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان را برای توسعه این منطقه بسیار حائز اهمیت دانست و از تلاش بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در زمینه ارائه خدمات بهداشت و درمان در این منطقه تقدیر کرد.
سلیمانی معاون دارو و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان توریسم درمانی را در چشم‌انداز سازمانی خود قرار داده است و تمام تلاش خود را در این راستا به‌کار بسته و امیدواریم به زودی تمامی زمینه‌ها را در این جهت مهیا کنیم.
وی افزود: وقتی توریسم سلامت و توریسم درمانی مطرح می‌شود ‌باید زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن را مهیا، وضعیت ارائه خدمات VIP را بررسی و افراد مسلط به زبان خارجی را جهت برخورد با توریسم
تربیت کنیم.
سلیمانی تصریح کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در این خصوص برنامه‌های اجرایی خود را آغاز کرده است.