دنیای اقتصاد - قزوین: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: سال گذشته 71 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف استان به سرمایه‌گذاران و متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی واگذار شد.
عبدالقهار ناصحی با اعلام این مطلب افزود: 116 قرارداد واگذاری زمین در طول یکسال گذشته در اراضی واگذار شده با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.
این مسوول، میزان اشتغال تعیین شده برای این تعداد قرارداد را ۲ هزار و ۳۶۹ نفر و سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده آنها را نیز بیش از سه هزار میلیارد ریال برآورد کرد.
وی با بیان اینکه اختصاص زمین برای ایجاد واحدهای تولیدی و عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران متقاضی فعالیت در شهرک‌های صنعتی استان قزوین انجام گرفته است، گفت: استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از سیاست‌های دولت به شمار می‌رود. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، تعداد واحدهای بهره‌برداری شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان را در سال گذشته نیز ۴۴ واحد یاد کرد و گفت: با بهره‌برداری از این واحدها یک هزار و ۲۹۸ نفر صاحب شغل شدند. ناصحی در پایان یادآور شد: این شرکت سال گذشته ۲۰ میلیارد ریال را در قالب کمک‌های فنی و اعتباری برای واحدهای تولیدی کوچک مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اختصاص داد.