تیم فوتبال سپاهان با برتری پرگل مقابل السد امید زیادی برای صعود پیدا کرد و تراکتورسازی با قبول شکست در بازی با الاتحاد با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد. تراکتورسازی که امید زیادی به صعود از گروهش داشت بازی را در ورزشگاه الاتحاد با نتیجه 2 برصفر به این تیم واگذار کرد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی‌های مرحله گروهی حذفش مسجل شود.

تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزپس از این بازی گفت: امیدوارم حذف از لیگ قهرمانان آسیا درس‌های زیادی به ما داده باشد. سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با شرایط سختی پا به مسابقه گذاشتیم و این شرایط سخت تاثیر خودش را روی بازیکنان گذاشت. بازیکنانم خسته بودند و نتوانستند نمایش همیشگی‌شان را نشان دهند.
اما سپاهان درفولادشهر با نتیجه پرگل حریفش را بدرقه کرد تا امیدهای زیادی برای صعود داشته باشد. اگر شاگردان کرانچار در بازی سه شنبه شب مقابل السد 3 امتیاز را نمی‌گرفتند، صعودشان غیرممکن می‌شد. شریفی 48 و 56، سوکای 63 و ابراهیم مجید گل به خودی در دقیقه 90 گلزنی کردند. سپاهان با این پیروزی به هم امتیازی الاهلی رسید و به دلیل شکست در بازی رو در رو مقابل الاهلی در رده دوم قرار گرفت.