گروه بنگاه‌ها- شرکت بیمه پاسارگاد در کوتاه‌ترین زمان ممکن مبلغ 5 میلیارد و 700 میلیون ریال به خانواده‌های داغدیده متوفیانی که در حادثه رانندگی جاده سبزوار- بردسکن جان خود را از دست داده بودند، خسارت دیه پرداخت کرد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی؛ یک دستگاه سواری سمند که نزد شرکت بیمه پاسارگاد دارای بیمه‌نامه شخص ثالث و حوادث راننده بود در کیلومتر 10 جاده سبزوار- بردسکن به علت بی‌احتیاطی و انحراف به چپ و برخورد با سواری پراید حادثه آفرید و راننده مقصر این حادثه به همراه پنج نفر سرنشین هر دو وسیله نقلیه در دم جان خود را از دست دادند.
به‌ دنبال وقوع این تصادف مرگبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرونده‌ای در شعبه سبزوار شرکت بیمه پاسارگاد تشکیل و طبق رای مقام قضایی و پس از صدور قرار منع تعقیب راننده توسط دادگستری شهرستان سبزوار از محل بیمه‌نامه شخص ثالث مالک خودرو که مقصر حادثه بود، به اولیای دم متوفیان این حادثه دیه فوت پرداخت شد.
پرداخت این مبلغ خسارت به وراث حادثه رانندگی هشداری است تا در زمان تهیه بیمه‌نامه شخص ثالث به سقف تعهدات بیمه‌نامه و همچنین نرخ دیه که هر ساله توسط مراجع قضایی تعیین و اعلام می‌شود توجه کرد، چراکه اهمیت بیمه‌نامه شخص ثالث را می‌توان در این حادثه به وضوح مشاهده کرد.