کدام هنرمندان «یار دوازدهم»  تیم ملی در جام جهانی می‌شوند؟
محمدرضا گلزار با بیان اینکه شانس صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی زیاد است‌، گفت: آرزو می‌کنم علی کریمی و همچنین مهدی رحمتی به تیم ملی فوتبال دعوت شوند.
به گزارش «ایسنا» این بازیگر سینما که دیروز به همراه سیدجواد هاشمی، محمدحسین لطیفی و عزیزالله محمدی در نشست تولید پروژه فرهنگی و هنری «یار دوازدهم» حضور داشت، درباره حضورش در این پروژه اظهار کرد: تیم ملی ایران نماینده‌ای از مردم عزیز کشور است و برای حمایت از این تیم که شادی را برای ما به ارمغان آورده هر کاری از دستم برآید، انجام می‌دهم. چه این حمایت حضور در برزیل باشد یا اینکه در کنار تیم ملی قرار داشته باشم.
محمدحسین لطیفی کارگردان پروژه فرهنگی هنری «یاردوازدهم» هم در سخنانی یادآور شد: این کار برای شبکه نمایش خانگی و احتمالا در ۲۲ قسمت آماده خواهد شد که از زمان قبل از جام جهانی تا بعد از پایان مسابقات را دربرمی‌گیرد.
در این نشست علاوه بر اینکه اعلام شد الهام چرخنده (بازیگر) به‌عنوان مجری طرح حضور دارد، نام تعدادی از هنرمندان که در این پروژه حضور دارند‌، به این شرح اعلام شد: الناز شاکردوست‌، محسن تنابنده‌، مهناز افشار‌، بهاره رهنما،‌ پیمان قاسم‌خانی‌، لاله اسکندری‌، بهنوش طباطبایِی‌، بهنوش بختیاری‌، کامبیز دیرباز‌، مهدی پاکدل‌، امین حیایی‌، برزو ارجمند،‌ سیامک انصاری‌، سیدجواد رضویان‌، رامبد جوان‌ و...
در این نشست همچنین گفته شد که قرار نیست همه هنرمندانی که نامشان به عنوان حمایت‌کننده تیم ملی در این پروژه ذکر می‌شوند به برزیل اعزام شوند، چون برخی از آنها درگیر پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی خود هستند.