چندی پیش وزارت ورزش رقم قراردادهای تیم پرسپولیس را اعلام کرد و جدول مبالغ دریافتی مربیان و بازیکنان را روی خروجی خبرگزاری‌ها فرستاد. بعد از انتشار رقم قراردادهای پرسپولیس حاشیه‌های زیادی به وجود آمد و فوتبال ایران را تحت تاثیر قرارداد. به دنبال این اتفاق تعدادی از تیم‌های لیگ برتری هم رقم‌های قرار داد خود را اعلام کردند، تا بحث شفافیت در فوتبال ایران شکل بگیرد.
در همان روزها وزارت ورزش اعلام کرد، به دنبال شفاف‌سازی است و مبلغ قرارداد استقلالی‌ها را هم به‌زودی اعلام خواهد کرد. روز گذشته این اتفاق افتاد و دو لیست منتشر شد که باز هم واکنش‌های زیادی به وجود آورد و بعضی از بازیکنان استقلال همچون هاشم بیگ‌زاده مبلغ‌ها را غیرواقعی عنوان کردند. در همین رابطه مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش شفاف‌سازی هزینه‌های ورزش حرفه‌ای را یک خواست عمومی از سوی مردم و رسانه‌ها اعلام کرد و گفت: خوشحالیم بعد از سال‌ها این مهم با تدبیر و مدیریت وزیر ورزش و جوانان و همراهی مجموعه مدیریتی وزارتخانه، به‌ویژه دکتر خادم معاون وزیر و نماینده تام الاختیار وزیر در امر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این زمان میسر شد و امیدوارم با حمایت و همراهی مسوولان، نمایندگان، مردم و به خصوص رسانه‌ها این روند مطلوب برای جلوگیری از برخی مفاسد در ورزش ادامه داشته باشد. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان افزود: بعد از اعلام آمادگی سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال تهران برای انتشار مبالغ قرارداد و هزینه‌های این تیم در فصل گذشته، این موضوع با دکتر خادم مطرح شد و با مساعدت ایشان که در بحث شفاف‌سازی هزینه‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار پیگیر است، ریز مبالغ دریافتی بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال برای اطلاع عموم و رسانه‌ها اعلام می‌شود.
مازیار ناظمی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان در موضوع شفاف‌سازی قراردادهای ورزش حرفه‌ای به‌ویژه فوتبال جدی است و این مهم را با هدف حفظ سرمایه‌های مردم و کشور با همراهی دولت، مردم و رسانه‌ها با قاطعیت دنبال خواهد کرد.
ناظمی در پایان با تقدیر از پیشگامی برخی باشگاه‌ها و مدیران در اعلام صحیح هزینه‌های باشگاه‌شان گفت: شفاف‌سازی هزینه‌های فوتبال حرفه‌ای برنامه مهم دکتر گودرزی است و خوشحالیم که این تصمیم با استقبال مردم، مسوولان، نمایندگان مجلس و حتی برخی مدیران عامل، مربیان و بازیکنان تیم‌ها روبه‌رو شده است. در روزهایی که مبلغ قراردادهای پرسپولیسی‌ها منتشر شد در این صفحه منتشر نکردیم تا لیست استقلالی‌ها هم منتشر شود و لیست دریافتی سرخابی‌ها را با هم منتشر کنیم.

نجومی یعنی این!

نجومی یعنی این!

نجومی یعنی این!

نجومی یعنی این!