دنیای اقتصاد- استان تهران- صادق شاهیان نطنزی: رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد از اختصاص بودجه 17 میلیارد تومانی به شهرداری آبسرد در سال جدید خبر داد.
بابک همایون‌فر گفت: سال گذشته بودجه شهرداری آبسرد، 7 میلیارد تومان بود که امسال افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.
وی افزود: این بودجه محقق می‌شود و با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد، برای امسال مطالبات زیادی در نظر گرفته شده است.
همایون‌فر خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های فرهنگی، تکمیل فاز دوم جاده هومند، کارهای خدمات شهری مانند رسیدگی به جداول و آسفالت معابر، احیای بافت فرسوده و تخریب آن، تکمیل فازهای پارک الغدیر و رودبار، احداث بازار میوه و تره‌بار و مجتمع اقامتی در محور دماوند- فیروزکوه از جمله کارهای مهمی بوده که در این بودجه گنجانده شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم امسال در شهر آبسرد شاهد تغییر و تحولات خوبی باشیم، اظهار کرد: از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد خواسته شده است که در هشت ماه نخست سال، آبسرد را به یک کارگاه عمرانی و آبادانی تبدیل کنند.
همایون‌فر ادامه داد: با انجام این کار، اگر مردم آبسرد نیز از همین منظر به شهر نگاه کنند، شاهد افتتاح پروژه‌های مهم و زیادی در بحث عمرانی و برنامه‌های فرهنگی خواهیم بود.
وی از ساخت فرهنگسرا در آبسرد خبر داد و گفت: به مرور زمان، این برنامه‌ها را محقق می‌کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد در ادامه به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در آبسرد اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تدابیر ویژه در ایام عید در نظر گرفته شده است.
همایون‌فر افزود: دو دستگاه خودرو مزدا همراه با تجهیزات خریداری شده است که ماموران شهرداری آبسرد در شهر گشت‌زنی داشته باشند.